Vzdálená správa

Previous Next

Vzdálená správa je jednoduché webové rozhraní pro správu jednotlivých dotykových pokladen. Účet ve Vzdálené správě je vytvořen automaticky po úspěšném dokončení průvodce aktivací po prvním spuštění aplikace Dotykačka. Vzdálená správa je optimalizována i pro zobrazení na mobilních zařízeních, jako jsou chytré telefony či tablety. Přístup k datům můžete mít odkudkoliv.

Prostřednictvím Vzdálené správy můžete nastavit režim EET na všech pokladnách, hromadně naimportovat produkty, provést jejich změnu či hromadné naskladnění a také nastavit práva jednotlivým uživatelům.


Stav služeb Vzdálené správy je možné sledovat na stránce https://status.dotykacka.cz.


Synchronizace dat

Provoz více pokladen

Přihlášení do Vzdálené správy

Filtrování údajů podle data

Nastavení vzdálené správy

Nastavení účtu (nastavení uživatele)

Nastavení cloudu (nastavení uživatelských práv)

Hromadný import / export

Hromadné naskladnění

Panel záložek  (kompletní možnosti Vzdálené správy)

Nastavení uživatele

Zákaznický displej


Rozhraní Vzdálené správy si můžete vyzkoušet pomocí speciálního demo účtu. Demo Vzdálené správy slouží jen pro vyzkoušení a seznámení se Vzdálenou správou. Data zde uvedená jsou testovací a nejsou propojeny se žádnou pokladnou. Můžete si tedy bez obav vyzkoušet např. přidávání produktů nebo nastavení odtěžování.