Co dělat, pokud se tržby nefiskalizují?

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Co dělat, pokud se tržby nefiskalizují?

Pokud máte správně nastavený režim EET a nedochází k evidenci (fiskalizaci) účtenek, máte několik možností, jak situaci řešit. Většina problémů je však způsobena nefungujícím či nestabilním internetovým připojením. Není nutné panikařit, na dofiskalizování máte 2 dny.
 

Jak ověřit fungující internetové připojení v pokladně?

Svítící ikonka Wifi připojení v dotykové pokladně ještě neznamená, že internetové připojení opravdu funguje. Pokladna může být připojena k bezdrátové síti, ale tato síť již nemusí mít internetovou konektivitu. Otevřete tedy v pokladně internetový prohlížeč a načtěte nějakou webovou stránku, kterou jste ještě v minulosti nenavštívili. Pokud se stránka načte, internetové připojení funguje. V případě problémů s připojením kontaktujte svého správce sítě či poskytovatele internetového připojení.

1_icon

Na ploše dotykové pokladny ťukněte na ikonku pro zobrazení všech aplikací.

Screenshot_2017-03-20-16-33-48

 

2_icon

V seznamu nainstalovaných aplikací zvolte aplikaci Internet či Vámi nainstalovaný jiný prohlížeč, např. Chrome.

Screenshot_2017-03-20-16-33-40

 

3_icon

Do adresního řádku prohlížeče zadejte adresu nějaké webové stránky, kterou jste ještě nenavštívili. Tato stránka tak nebude uložena ve vyrovnávací paměti prohlížeče a bude se kompletně načítat. Pokud se stránka zobrazí, máte vyhráno, internet funguje.

Screenshot_2017-03-20-16-34-49

 

Nyní se můžete pokusit neodeslané účtenky znovu fiskalizovat (evidovat) hromadně podle postupu dále.

nahoru

Jak najednou zfiskalizovat (zaevidovat) neodeslané doklady?

Doklady, které nebyly fiskalizovány (zaevidovány) můžete dodatečně zfiskalizovat (zaevidovat) pomocí volby Fiskalizovat doklady v postranním menu. Pokud nebyly nějaké doklady fiskalizovány, budete na to upozorněni ikonkou NewItem122. Zvolením možnosti Fiskalizovat doklady proběhne nový pokus o fiskalizaci (zaevidování) VŠECH nefiskalizovaných dokladů.

Pokud nedojde tímto způsobem k fiskalizaci dokladů, proveďte opakovanou evidenci účtenek v Historii. (viz tento postup)

NewItem120

NewItem53

NewItem121

 

Pokud se nefiskalizují jen některé produkty, zkontrolujte, zda ve vlastnostech kategorií či produktů nemáte aktivní přepínač Nefiskalizovat.

nahoru