iDoklad

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

iDoklad

Navigace:  Služby a rozšíření >

» Dostupné pouze v Dotykačce NEOMEZENĚ. «

Integrace se službou iDoklad umožňuje posílání vybraných účtenek prostřednictvím webového rozhraní Vzdálené správy do iDokladu. Pro odesílání je využito API iDokladu.

 

Postup integrace ve zkratce:

1.Ve Vzdálené správě aktivujte integraci a přihlaste se do iDokladu.

2.V iDokladu přejděte do nastavení (ikonka ozubeného kolečka) a:

a.nastavte režim EET (IČ v iDokladu se musí schodovat s informacemi ve fakturačních údajích),

b.vytvořte alespoň jedno pokladní prodejní zařízení,

c.zakažte zaokrouhlování.

3.Ve Vzdálené správě označte v přehledu účtenky, které chcete odeslat do iDokladu, vyberte pokladní prodejní zařízení a odešlete.

 

Jak aktivovat odesílání účtenek do iDokladu?

1_icon

Přihlaste se do webového rozhraní Vzdálené správy. V levém panelu záložek zvolte Integrace a poté iDoklad 01. Pro aktivaci integrace ťukněte na tlačítko INTEGROVAT 02. Budete přesměrováni na přihlášení k iDokladu.

clip0212

nahoru

2_icon

Po přihlášení k iDokladu je nutné nastavit několik věcí. Na ty budete upozorněni přímo v rozhraní Vzdálené správy. Vyžadované nastavení je nutné pro fungující odesílání dokladů. Jakmile vše nastavíte, ťukněte na ZNOVU ZKONTROLOVAT, pokud bude vše správně nastaveno, upozornění zmizí. Nyní můžete doklady odesílat.

clip0210

 

3_icon

V záhlaví stránky lze účtenky filtrovat podle několika kritérií. Označte tedy účtenky, které chcete odeslat do iDokladu 03. V levé části vyberte Pokladní prodejní zařízení 04 a účtenky odešlete. V iDokladu najdete odeslané účtenky jako Prodejky.

clip0211

 

dulezite_sdeleni_icon

Možnosti integrace jsou dány aktuálními možnostmi API iDokladu.

Odesílat do iDokladu lze pouze účtenky, nikoliv faktury.

nahoru