Mobilní číšník (Mobilní terminál)

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Mobilní číšník (Mobilní terminál)

» Dostupné pouze v Dotykačce NAPLNO a vyšší. «

icon_mobilni_cisnikAplikace Mobilní číšník slouží jako přídavná pokladna (mobilní terminál), použitelný typicky v restauračních provozech pro objednávky hostů přímo u stolu. Využití Mobilní číšník ale najde třeba i v různých prodejnách, kdy můžete účtovat položky přímo se zákazníkem během konzultace. Aplikace je plně synchronizovaná a zobrazuje položky a kategorie z hlavní připojené, spárované pokladny.

Dokáže vytvářet nové účty, spravovat stávající otevřené účty a pracovat s mapou stolů. Ve chvíli editace otevřeného účtu je, díky přímé komunikaci s hlavní pokladnou, účet na ostatních zařízeních zablokován (mobilních číšníků může být i více) a to do doby, než se otevřený účet znovu zaparkuje, případně zaplatí. Toto platí oboustranně.

Veškeré otevírání, uzavírání pokladny, historie dokladů, tržeb a dalšího nastavení je vždy v režii hlavní pokladny. Tisk účtenek a bonů standardně probíhá také dle nastavení hlavní pokladny, případně je možné využit mobilní bluetooth tiskárnu a tisknout účtenky hostům při placení rovnou u jejich stolu.

 

Mobilní číšník umí:

Vyhledávání položek a jejich přidání na účet

Parkování účtů

Zaplacení účtu

Tisk účtenky (po spárování s mobilní bluetooth tiskárnou)

 
Mobilní číšník je k dispozici pro licence Dotykačka NAPLNO a NEOMEZENĚ, kdy u Dotykačky NAPLNO lze použít vždy jen jednoho mobilního číšníka. Pro instalaci mobilního číšníka nabízíme 8" tablet a mobilní bluetooth tiskárnu. Mobilního číšníka však nainstalujte na jakékoliv chytré zařízení, které splňuje tyto požadavky:

Android 5.0 a vyšší*

Rozlišení displeje alespoň 1024 x 768 px

100% funkčnost mobilního číšníka garantujeme jen na vlastních zařízeních. Vzhledem k otevřenosti systému Android a úpravám jednotlivých výrobců nedokážeme zajistit bezproblémové fungování aplikace na ostatních zařízeních. Viz kapitola HW a SW požadavky.

* Mobilní číšník ani pokladní aplikace Dotykačka neběží na systému Android 7.0.

 

dulezite_sdeleni_icon

Pro bezproblémové fungování mobilního číšníka je nutné kvalitní bezdrátové pokrytí provozovny. Síťové požadavky pro provoz mobilního číšníka najdete v další kapitole.

Bezdrátové pokrytí je čistě v kompetenci zákazníka a Dotykačka za něho nenese žádnou odpovědnost. Technická podpora je poskytována jen na základní funkce vlastní aplikace a nezahrnuje problémy způsobené nedostatečnou kvalitou sítě.

Jestliže vlastníte zařízení s verzí systému Android nižší než 5.0, Mobilní číšník se v aplikaci Dotykačka Marketplace nezobrazí a nebude možné ho standardně nainstalovat. Android 5.0 je totiž základním požadavkem pro jeho správné fungování.

nahoru