Nový zákazník

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Nový zákazník

Aktivace nového zákazníka

1_icon

Nejprve vyberte zemi, ve které pokladnu používáte. Podle jazyka systému Android v pokladně, Dotykačka nabídne odpovídající zemi. Podle zvolené země pak budou automaticky nastaveny důležité pokladní vlastnosti jako např. měna, zaokrouhlování plateb nebo sazby DPH. Pokračujte tlačítkem POKRAČOVAT.

clip0108

 

2_icon

Do zobrazeného dialogu zadejte licenční klíč (používejte výhradně velká písmena) a odsouhlaste Obchodní podmínky, pokračujte dále ťuknutím na tlačítko POKRAČOVAT. Pokud chcete aktivovat zkušební verzi, podívejte se do této kapitoly.

Screenshot_2017-05-04-14-11-30 23

 

3_icon

Druhým krokem je vyplnění kontaktních informací, se kterými bude licence registrována. Tyto kontaktní a identifikační údaje budou použity také pro fakturaci. Informace o vaší firmě můžete jednoduše doplnit na základě zadaného IČ ťuknutím na tlačítko ZÍSKAT INFORMACE Z ARESU. Pomocí e-mailové adresy a hesla se budete přihlašovat do Vzdálené správy Dotykačky. Po doplnění všech údajů pokračujte ťuknutím na tlačítko POKRAČOVAT.

Screenshot_2017-05-04-14-11-39 2

Screenshot_2017-05-04-14-11-43 2

dulezite_sdeleni_icon

E-mail, který uvedete v průvodci aktivací, bude použit pro přihlášení ke Vzdálené správě a také jako kontaktní a fakturační e-mailová adresa. Na tento e-mail tedy dostanete i případná upozornění týkající se fakturace. Dbejte na zadání správné e-mailové adresy!

poznamka_icon

Pokud zadaná e-mailová adresa odpovídá již vytvořenému účtu ve Vzdálené správě, budete automaticky požádáni o přihlášení k tomuto účtu. Tato možnost je podrobně popsána v této kapitole.

 

4_icon

Nyní pomocí tlačítka UPRAVIT zvolte druh provozu, který nejlépe odpovídá vašim potřebám. Tato volba ovlivní některá nastavení Dotykačky, lze je však později v nastavení aplikace změnit. Pokud například vyberete restauraci či hospodu, bude aktivní mapa stolů.

Screenshot_2017-05-04-14-12-56 2

 

5_icon

Posledním krokem je úprava základních parametrů pokladny jako je prostředí, jméno a adresa provozovny. Vyplněná adresa provozovny se automaticky nastaví jako záhlaví pro tisk účtenek. Změnit jim můžete později ve Vzdálené správě v Nastavení cloudu.

Po nastavení preferovaných voleb ukončíte prvotní nastavení ťuknutím na tlačítko Začít používat aplikaci Dotykačka. Teď již můžete Dotykačku začít plně používat. Po dokončení průvodce aktivací se zobrazí hlavní obrazovka.

Screenshot_2017-05-04-14-13-13 2

 

dulezite_sdeleni_icon

Dbejte na správné určení, zda jste či nejste plátce DPH. Tato volba má vliv na  způsob, jakým pokladna počítá ceny produktů.

nahoru