Přesunutí účtu

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Přesunutí účtu

Navigace:  Práce s pokladnou > Hlavní obrazovka a účtování > Dlaždicové menu > Otevřené účty >

» Dostupné pouze v Dotykačce NAPLNO a vyšší. «

Pokud používáte více více pokladen, přijde Vám vhod funkce, která umožní z vybraných pokladen přesunout účty na jinou pokladnu. Jednoduše tak např. přesunete účty z pokladny na zahrádce či v salonku na hlavní pokladnu v restauraci a účet zde zaplatíte. Aby to fungovalo, je potřeba na pokladně, kam budete účty přesouvat, nastavit propojené pokladny. Dostupné propojené pokladny se pak zobrazí v přehledu Otevřených účtů. Postup níže Vám ukáže, jak na to.

 

Jak na přesouvání účtů z jedné pokladny na druhou?

1_icon

Na hlavní pokladně otevřete Nastavení aplikace Dotykačka a přejděte do části Synchronizace a záloha. Zde najdete v dolní části obrazovky Propojené pokladny. Ťukněte na tlačítko + PŘIDAT POKLADNU a zadejte IP adresu pokladny, ze které chcete přesouvat účty.

2_icon

Dotykačka ověří, zda na zadané IP adrese skutečně nalezne další podporovanou pokladnu a pokud ano, bude přidána pod svým jménem. Přidat stejným způsobem můžete i více pokladen.

clip0208

 

3_icon

Nyní se vraťte na hlavní obrazovku Dotykačky a přejděte do Otevřených účtů. V dolní části budou zobrazeny propojené pokladny. Jakmile ťuknete na propojenou pokladnu, budou zobrazeny její aktuálně otevřené účty.

clip0209

 

4_icon

Vyberte účet a potvrďte jeho přesunutí. Účet bude přesunut a rovnou otevřen. Můžete ho zaplatit a uzavřít nebo do něho přidat další položky, opět zaparkovat a zaplatit později. To však již jen na pokladně, kam byl přesunut. Přesouvání účtu je zatím jednosměrné.

 

uziv_tip_icon

IP adresu pokladny naleznete pod dlaždicí Centrum pomoci v části Nastavení Wifi. Pokud je pokladna připojena kabelem, najdete přidělenou IP adresu v nastavení systému Android v části Bezdrátová připojení a sítě » Další » Ethernet.

dulezite_sdeleni_icon

Propojené pokladny by měly mít nastavenou pevnou IP adresu, aby se např. po jejich vypnutí či restartu nezměnila. Při změně IP adresy bude propojená pokladna nedostupná a bude ji nutné znovu pod správnou adresou přidat. O možnosti nastavení pevné IP adresy se informujte u svého správce sítě.

Přesouvání účtu je zatím jednosměrné, tj. jen z propojených pokladen.

Ve všech pokladnách musí být verze Dotykačky 1.229 a vyšší a musí sdílet stejné úložiště (cloud).

nahoru