Příprava pokladny

Příprava pokladny

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Příprava pokladny

Tato část Vás provede důležitými kroky, které je nutné provést před vlastním používáním dotykové pokladny:

 

dulezite_sdeleni_icon

Důležitá upozornění:

Pokladnu ponechte vždy 2 - 3 hodiny aklimatizovat aby nedošlo ke sražení vlhkosti uvnitř přístroje.

Dotykačku MOBILNÍ (8" pokladnu) ponechte před použitím vypnutou kontinuálně nabíjet alespoň 4 hodiny. Dojde tak ke zformátování baterky.

Na displeji pokladny může být pod fólií s úvodním textem nalepena další průhledná ochranná fólie, jako ochrana displeje. Tuto fólii můžete bez obav z displeje také odstranit.

Dotykovou pokladnu připojte nejlépe na samostatnou zásuvku 220 V.

Tiskárny, které nebudou zapojeny prostřednictvím USB přímo do pokladny, doporučujeme připojit do aktivního prvku (routeru) pomocí ethernetového (LAN) kabelu.

Wifi připojení použijte pouze v případě, že máte bezdrátovou síť stabilní a se silným pokrytím v místech instalace pokladny a tiskáren. Nepoužívejte Wifi síť sdílenou s ostatními uživateli, např. s hosty restaurace apod.

Pro správné fungování tisku u Dotykačky MOBILNÍ (8" pokladny) je potřeba vypnout systémovou funkci Androidu Pohotovostní inteligentní řízení spotřeby. Postup, jak tuto funkci vypnout, je popsán v naší databázi znalostí.

Jestliže po prvním zapnutí 8" pokladny nedojde po několika minutách ke startu systému Android (dlouhou dobu svítí logo Dotykačka), podržte cca. 15 vteřin tlačítko POWER, dojde k vypnutí pokladny. Nyní pokladnu znovu zapněte, pokladna již bez problémů naběhne. Stejně postupujte, i pokud je po zapnutí pokladny zobrazen text BOOT MODE nebo čínské znaky, viz tento článek.