Provoz více pokladen

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Provoz více pokladen

V případě použití více pokladen, bude standardně každá nová pokladna přiřazena pod stejný uživatelský účet zákazníka a úložiště (cloud) ve Vzdálené správě. Tyto pokladny pak automaticky sdílejí následující data:

Produkty a jejich nastavení

Uživatelské účty

Zákaznické účty

 

dulezite_sdeleni_icon

Pokud bude každá pokladna účtovat v jiné měně či bude mít nastavené rozdílné zaokrouhlování, je nutné takové pokladny provozovat odděleně. Stejně tak, jestliže si nepřejete, aby pokladny sdílely data v rámci jednoho úložiště. Pro oba tyto případy vytvoříte nové úložiště (cloud) při aktivaci pokladny, případně kontaktujte technickou podporu.

 

Provoz více pokladen se sdílenými daty

Mapa stolů

Na každé pokladně si můžete navolit až 5 stran mapy stolů. To se provádí v nastavení Mapa stolů, kde si mapu stolů můžete také úplně vypnout, pokud jí nechcete používat, případně později opět zapnout. Samotná práce s mapami stolů a jejich přepínání je popsána ve stejnojmenné kapitole Mapa stolů.

dulezite_sdeleni_icon

Mapu stolů je třeba na každé pokladně nastavit zvlášť.

Ceny produktů

Změna vlastností produktů se projeví na všech pokladnách. Chcete-li změnit např. cenu produktu jen pro konkrétní pokladnu, můžete to provést např. vytvoření pravidla pro změnu ceny v čase. Omezit produkty jen na určitou pokladnu lze pomocí pravidel pro skrytí produktů.

Sklad

Standardně každá pokladna používá vlastní výchozí sklad. Pokud potřebujete pro pokladny nastavit sdílený sklad, vytvořte ve Vzdálené správě nový sklad a nastavte jeho přístupnost pro všechny či vybrané pokladny. Nezapomeňte poté na každé pokladně nastavit tento sklad jako výchozí.

 

uziv_tip_icon

Synchronizaci pokladen můžete využít pro funkcionalitu tzv. Mobilního číšníka v případě, že nevlastníte licenci Dotykačky, která ho podporuje. Podrobné informace o této možnosti najdete v databázi znalostí.