Řešení problémů

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Řešení problémů

Navigace:  Příprava pokladny > Sestavení Dotykačky PLATEBNÍ >

Zařízení nefunguje

Baterie může být vybitá nebo aplikace nereaguje. Prosím zkontrolujte, zda je připojen napájecí adaptér, nabijte baterii, případně zařízení restartujte.

Tiskárna nefunguje

Nefunkčnost tiskárny může být způsobena nesprávně vloženým kotoučkem papíru nebo nízkou kapacitou baterie. Pokud má baterie nízkou kapacitu, tiskárna automaticky doklad nevytiskne. Připojte k zařízení napájecí adaptér a zkontrolujte správné vložení teplocitlivého papíru do tiskárny.

Platební transakce selhala

Na neprovedení platební transakce mají vliv následující okolnosti:

Platební karta má poškozený magnetický proužek nebo čip.

Čtečka karet nebo SIM karta v zařízení je poškozená.

Nesprávné a rychlé potažení platební karty

V zařízení není nainstalován Ovladač platebního terminálu nebo je chybně nastaven.

Nefunkční internetové připojení
 

Řešení:

Zkuste platbu jinou platební kartou s magnetickým páskem nebo čipem.

Potažení - přiložení platební karty realizujte pomalu a plynule.

Zkuste realizovat platbu manuálně namísto použití magnetického proužku platební karty.

Nainstalujte a správně nastavte Ovladač platebního terminálu, viz kapitola Instalace aplikací a Nastavení Ovladače platebního terminálu.

Zkontrolujte, zda je SIM karta v zařízení správně vložena, zda je aktivní a zda funguje vaše internetové (Wi-Fi) připojení.

nahoru