Síťové požadavky

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Síťové požadavky

Pro bezproblémový provoz Mobilního číšníka je nutné kvalitní pokrytí bezdrátovým signálem. Mobilní číšník komunikuje s pokladnou přes Wifi. Vaše Wifi síť by tak měla splňovat následující požadavky:

Samostatná (oddělená) Wifi síť, kterou nepoužívají zákazníci ani personál.

Síťová viditelnost mezi pokladnou a mobilními číšníky z každého segmentu sítě (pokladna i Mobilní číšníci na stejné Wifi síti).

Stabilní pokrytí všech míst, kde je mobilní číšník využíván.

Podpora Network Service Discovery (protokoly DNS-SD (service discovery) + Multicast DNS (mDNS).

Ztrátovost paketů (Packet loss) < 10 %, ping < 10 ms

 

Jak mobilní číšník komunikuje?

Aby komunikace mezi pokladnou a mobilními číšníky nebyla závislá na IP adresách zařízení, využívá mobilní číšník službu Android Network Service Discovery. Využitím této služby Mobilní číšník automaticky lokalizuje dotykové pokladny v síti a nabídne je k připojení. Výhoda tohoto řešení je právě v tom, že komunikace pokladny a Mobilních číšníků není závislá na IP adresách jednotlivých zařízení. Pokud se IP adresy pokladny nebo Mobilních číšníků změní, nebude to mít vliv na vzájemnou komunikaci.

Alternativně je možné v Mobilním číšníkovi zadat pevnou IP adresu pokladny. Mobilní číšník pak bude s pokladnou komunikovat prostřednictvím této IP adresy. V tomto případě je však nutné zajistit, aby pokladna měla IP adresu skutečně rezervovanou a nedocházelo k její změně.

 

dulezite_sdeleni_icon

Bezdrátové pokrytí je čistě v kompetenci zákazníka a Dotykačka za něho nenese žádnou odpovědnost. Technická podpora je poskytována jen na základní funkce vlastní aplikace a nezahrnuje problémy způsobené nedostatečnou kvalitou sítě.

nahoru


Ztráta síťového připojení

Pokud Mobilní číšník ztratí kontakt s pokladnou nebo je mimo dosah Wifi sítě, bude zobrazeno následující upozornění. V takové případě zkontrolujte funkční síťové pokrytí, zda je Mobilní číšník připojen ke správné Wifi síti nebo se přesuňte zpět do místa pokrytí bezdrátovým signálem. Jakmile bude komunikace s pokladnou opět navázána, Mobilní číšník automaticky obnoví svoji činnost.

Každou transakci provedenou Mobilním číšníkem dotyková pokladna v rámci navázané komunikace potvrzuje. Data ve všech zařízeních by tak měla být, i v případě dočasného výpadku sítě, shodná.

Screenshot_20170719-141642

nahoru