Spárování asistenta s pokladnou

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Spárování asistenta s pokladnou

Po instalaci telefonního asistenta na mobilní telefon je nutné provést jeho spárování s dotykovou pokladnou.

 

Spárování asistenta s pokladnou

1_icon

V aplikaci Dotykačka ťukněte na hlavní obrazovce na dlaždici Centrum pomoci a zvolte poslední volbu O aplikaci.

Screenshot_2017-05-02-15-15-24

 

2_icon

V zobrazeném dialogu si pečlivě poznamenejte Párovací kód pokladny, přesně tak, jak je zobrazen (v našem případě i s tečkou). Tento kód budete potřebovat v dalším kroku

Screenshot_2017-05-02-15-15-29

 

3_icon

Nyní otevřete aplikaci Telefonní asistent, ťukněte na volbu UPRAVIT NASTAVENÍ a zadejte do zobrazeného řádku Párovací kód pokladny, který jste si poznamenali v předchozím kroku. Pro nastavení a zapamatování vloženého kódu ťukněte na NASTAVIT KÓD. Správné spárování s pokladnou ověříte ťuknutím na TEST, kdy se na pokladně objeví dialog indikující příchozí hovor.

 

Screenshot_20170502-162952

Screenshot_20170502-164402164403

 

4_icon

Po otestování se šipkou vraťte zpět na úvodní obrazovku telefonního asistenta, ťukněte na volbu SPUSTIT a povolte vyžadované oprávnění. Telefonní asistent je nyní správně spárován a běží na pozadí.

 

Screenshot_20170502-164419

Screenshot_20170502-170215

 

Nyní by již měl asistent předávat telefonní čísla volajících zákazníků prostřednictvím internetového připojení do dotykové pokladny. Jak asistent pracuje ukazuje další kapitola.

nahoru