Synchronizace dat

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Synchronizace dat

Data z každé pokladny jsou se Vzdálenou správou automaticky synchronizována v reálném čase. Synchronizaci provádí každá pokladna vždy, jakmile dojde k nějaké uživatelské operaci. Pokud není pokladna trvale připojena k internetu, dojde k synchronizaci vždy při aktivním připojení. Pro aktuální data ve Vzdálené správě je tedy nutné aktivní internetové připojení.

Jestliže není internetové připojení k dispozici a není možné synchronizovat data se Vzdálenou správou, bude ikonka mráčku na hlavní obrazovce Dotykačky červená.

Cloud

 

poznamka_icon

Pokud aktivujete více pokladen v rámci svého uživatelského účtu ve Vzdálené správě, budou tyto pokladny automaticky sdílet některá data. Pro více informací se podívejte do této kapitoly.

 
Jaký objem dat spotřebuje Dotykačka pro svůj provoz?

Spotřeba aplikací Dotykačka + Dotykačka Marketplace je ve středním provozu cca 300 - 600 MB měsíčně. V závislosti na používaném zařízení mohou však další data spotřebovat systémové aplikace a aplikace Google (OS android, Klávesnice, Google Services) a to od 1,5 GB až do 10 GB za měsíc. Datová náročnost systémových služeb se však netýká mobilního připojení, kdy jsou spotřebovávaná data systémově omezována.

V reálném provozu si samotná aplikace Dotykačka při účtování (fiskalizace položek + zapsání pohybů do databáze) nevezme z internetového připojení více než 30 - 50 KB/s. Neovlivňuje tedy nijak rychlost internetového připojení, jelikož přenášené objemy dat jsou v reálném čase velmi malé.

Doporučený minimální měsíční datový limit pro mobilní připojení je 500 MB, ideálně 1 GB.

 

dulezite_sdeleni_icon

Mějte prosím na paměti, že Dotyková pokladna by měla sloužit jako jednoúčelové zařízení. Neinstalujte do zařízení další aplikace třetích stran. Tyto aplikace mohou mít vliv na výkon zařízení a také na přenášená data.