Vzdálené připojení

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Vzdálené připojení

Technický specialista se může díky jednoduché aplikaci vzdáleně (prostřednictvím internetu) připojit k dotykové pokladně a přímo zde provést potřebné úkony. To je ve většině případů velmi efektivní, jelikož technik pracuje podobně, jako by u pokladny přímo stál.

Při řešení problémů tak není zákazník zatěžován pokyny, vše provede technik přímo na jeho pokladně. Práci technicka lze samozřejmě na pokladně sledovat. Během této činnosti je také zákazník s technikem v telefonickém kontaktu.

Ve většině případů jde o nejrychlejší a také nejednodušší způsob pomoci. Komunikace je šifrována, pro vzdálené připojení k pokladně je vždy nutné mít spuštěnou aplikaci pro vzdálenou pomoc TeamViewer Quick Support. Po jejím ukončení již není možné se k dotykové pokladně znovu vzdáleně připojit.

 

Jak umožnit technikovi vzdálené připojení?

1_icon

Ťukněte na tlačítko Centrum pomoci v dlaždicovém menu na hlavní obrazovce Dotykačky. Vyberte volbu Spustit TeamViewer.

tv1

 

2_icon

Pokud není aplikace TeamViewer QuickSupport v pokladně nainstalována bude nyní otevřena stránka obchodu Google Play. Zde ťuknutím na tlačítko INSTALOVAT zahájíte instalaci aplikace. Jestliže se aplikace již v zařízení nachází, bude spuštěna viz krok 4.

tv2

 

3_icon

Jakmile aplikaci nainstalujete, stejným tlačítkem na stránce obchodu Google Play ji spustíte. Ťukněte tedy v obchodu Google Play na tlačítko OTEVŘÍT. Při prvním spuštění aplikace TeamViewer QuickSupport můžete být dotázáni na instalaci doplňku pro vzdálené ovládání, tento doplněk také nainstalujte.

tv3

 

4_icon

Aby se mohl technický specialista k pokladně připojit nadiktujte mu ve spuštěné aplikaci TeamViewer QuickSupport zobrazené ID číslo. TeamViewer QuickSupport ponechte dále spuštěný a ukončete ho až po odpojení technika.

tv4