Žádost o technickou pomoc

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Žádost o technickou pomoc

Přímo z dotykové pokladny můžete odeslat žádost na technickou podporu. Slouží k tomu jednoduchý formulář, který najdete pod tlačítkem Centrum pomoci na hlavní obrazovce Dotykačky.

 

Jak odeslat dotaz na technickou podporu?

1_icon

Ťukněte na tlačítko Centrum pomoci v dlaždicovém menu na hlavní obrazovce Dotykačky. Vyberte volbu Odeslat dotaz na technickou podporu.

tp

 

2_icon

Otevře se jednoduchý formulář. Zde pečlivě vyplňte všechna pole:

Jméno a přijmení - Zadejte vaše jméno.

E-mailová adresa - Pečlivě zadejte e-mail, na který chcete obdržet odpověď. Případný výchozí text v tomto poli vymažte.

Tel. číslo - Napište telefonní číslo pro případný telefonický kontakt.

Please describe your request - Do tohoto pole 01 zadejte váš požadavek na technickou podporu a popište případné chyby či problémy.

tp1

 

3_icon

Nakonec ťukněte na tlačítko VYŽÁDAT PODPORU OD SPECIALISTY, žádost bude odeslána.

 

dulezite_sdeleni_icon

Jestliže je potřeba, aby se technik připojil do Vzdálené správy zákazníka, je nutné tento přístup autorizovat. To provedete ťuknutím na tlačítko VYGENEROVAT KÓD PRO SPECIALISTU. Zobrazený autorizační kód poté sdělte telefonicky technikovi. Bez tohoto kódu není možný přístup k vašim datům. PIN můžete vygenerovat buď přímo z pokladny nebo prostřednictvím Vzdálené správy.

kod