» Dostupné pouze v Dotykačce NAPLNO a vyšší. « |
---|
Integrace se službou iDoklad umožňuje posílání vybraných účtenek prostřednictvím webového rozhraní Vzdálené správy do iDokladu. Pro odesílání je využito API iDokladu.
Postup integrace ve zkratce:
1.Ve Vzdálené správě aktivujte integraci a přihlaste se do iDokladu.
2.V iDokladu přejděte do nastavení (ikonka ozubeného kolečka) a:
a.nastavte vaše IČ (IČ v iDokladu se musí schodovat s informacemi ve fakturačních údajích),
b.vytvořte alespoň jedno pokladní prodejní zařízení,
c.zakažte zaokrouhlování.
3.Ve Vzdálené správě označte v přehledu účtenky, které chcete odeslat do iDokladu, vyberte pokladní prodejní zařízení a odešlete.
Jak aktivovat odesílání účtenek do iDokladu?
Přihlaste se do webového rozhraní Vzdálené správy. V levém panelu záložek zvolte Integrace a poté iDoklad |

Po přihlášení k iDokladu je nutné nastavit několik věcí. Na ty budete upozorněni přímo v rozhraní Vzdálené správy. Vyžadované nastavení je nutné pro fungující odesílání dokladů. Jakmile vše nastavíte, ťukněte na ZNOVU ZKONTROLOVAT, pokud bude vše správně nastaveno, upozornění zmizí. Nyní můžete doklady odesílat. |

V záhlaví stránky lze účtenky filtrovat podle několika kritérií. Označte tedy účtenky, které chcete odeslat do iDokladu |

•Možnosti integrace jsou dány aktuálními možnostmi API iDokladu. •Odesílat do iDokladu lze pouze účtenky, nikoliv faktury. |