Po instalaci telefonního asistenta na mobilní telefon je nutné provést jeho spárování s dotykovou pokladnou.
Spárování asistenta s pokladnou
V aplikaci Dotykačka ťukněte na hlavní obrazovce na dlaždici Centrum pomoci a zvolte poslední volbu O aplikaci. |

V zobrazeném dialogu si pečlivě poznamenejte Párovací kód pokladny, přesně tak, jak je zobrazen (v našem případě i s tečkou). Tento kód budete potřebovat v dalším kroku |

Nyní otevřete aplikaci Telefonní asistent, ťukněte na volbu UPRAVIT NASTAVENÍ a zadejte do zobrazeného řádku Párovací kód pokladny, který jste si poznamenali v předchozím kroku. Pro nastavení a zapamatování vloženého kódu ťukněte na NASTAVIT KÓD. Správné spárování s pokladnou ověříte ťuknutím na TEST, kdy se na pokladně objeví dialog indikující příchozí hovor. |
![]() |
![]() |
Po otestování se šipkou vraťte zpět na úvodní obrazovku telefonního asistenta, ťukněte na volbu SPUSTIT a povolte vyžadované oprávnění. Telefonní asistent je nyní správně spárován a běží na pozadí. |
![]() |
![]() |
Nyní by již měl asistent předávat telefonní čísla volajících zákazníků prostřednictvím internetového připojení do dotykové pokladny. Jak asistent pracuje ukazuje další kapitola.