Telefonní asistent je jednoduchá aplikace, která ve spolupráci s Dotykačkou usnadňuje obsluze telefonické objednávky zákazníků. Důležitou podmínkou pro správné fungování asistenta jsou zákaznické účty s vyplněnými telefonními čísly.
Jakmile zákazník zavolá, objeví se v Dotykačce dialog s příchozím hovorem a po odsouhlasení se automaticky vybere účet zákazníka se shodným telefonním číslem. Obsluha nyní může na tento zákaznický účet rovnou účtovat objednávané položky.
Aplikaci Telefonní asistent nainstalujete na svůj chytrý telefon, na kterém přijímáte objednávky od zákazníků. Asistent komunikuje s dotykovou pokladnou prostřednictvím internetového připojení a využívá rozhraní API.
Kompletní požadavky pro telefonního asistenta:
•Nainstalovaná aplikace Telefonní asistent na chytrém telefonu
•Aktivní internetové připojení v dotykové pokladně i v chytrém telefonu s telefonním asistentem
•Spárovaný Telefonní asistent s dotykovou pokladnou
•Vyplněná telefonní čísla u jednotlivých zákaznických účtů
•Telefonní asistent může správně fungovat pouze v případě, že telefon využívající aplikaci je připojen k internetu přes WiFi připojení. Z technických důvodů nelze garantovat použití v telefonu připojeného k internetu přes mobilního operátora. •Některá chytrá zařízení zavírají aktivní aplikace na pozadí a mohou tak bránit správné funkci Telefonního asistenta. Pokud Telefonní asistent nefunguje, zkontrolujte, zda ve vašem telefonu nedochází k jeho ukončování. |