Aby pokladní aplikace Dotykačka nainstalovaná na zařízení dokázala komunikovat s vestavěným platebním terminálem, je nutné správně nastavit Ovladač platebního terminálu. Jde o aplikaci, kterou jste stáhli a nainstalovali v předchozím kroku.
Jestliže pokladní aplikaci Dotykačka na zařízení Dotypay používat nebudete a využíváte samostanou pokladnu, podívejte se do kapitoly Samostatný provoz, kde najdete informace, jak nastavit terminál pro komunikaci se samostatnou pokladnou Dotykačka. |
Spusťte aplikaci Ovladač platebního terminálu a ťukněte na jediné tlačítko PROPOJIT S TERMINÁLEM DOTYPAY. Tím dojde automaticky ke spárování Dotykačky s vestavěným platebním terminálem. |
Následně přímo v prostředí ovladače pomocí tlačítka ZAPLATIT zrealizujte testovací transakci. Ta by se měla vzápětí na terminálu zobrazit. Pokud se tak stane, máte terminál správně nastavený pro komunikaci s aplikací Dotykačka. Transakci zrušte pomocí volby vlevo nahoře. |
Pokud Dotypay používáte jen jako samostatný platební terminál bezdrátově připojený k vaší pokladně, lze zaškrtnutím volby v části přesměrovat tisk potvrzení o realizované transakci na tiskárnu účtenek. Toto nastavení však v tomto případě provádíte v ovladači platebního terminálu, který máte nainstalován přímo na pokladně. Doporučujeme se také podívat do této kapitoly, která popisuje připojení platebního terminálu Dotypay k pokladně Dotykačka prostřednictvím vaší Wifi sítě. |
Ve chvíli, kdy v aplikaci Dotykačka uzavřete účet a zvolíte platbu kartou, bude realizována přes integrovaný (vestavěný) platební terminál. |
Pro seznámení s pokladní aplikací Dotykačka pokračujte kapitolou První kroky s Dotykačkou. V této kapitole najdete přehled základních kroků, které je nutné provést pro zprovoznění dotykové pokladny, abyste mohli začít s pokladnou co nejdříve pracovat. |