Pro správné zobrazení obsahu prosím aktivujte JavaScript.

clip0142Níže najdete přehled základních kroků, které je vhodné provést před tím, než naúčtujete na pokladně první položku. U každého kroku také najdete odkazy do souvisejících kapitol.

Není však nutné provádět všechny níže uvedené kroky, vše záleží na tom, jakým způsobem budete pokladnu používat. Pro co nejjednodušší provoz pokladny postačí po instalaci aplikací vytvořit prodávané produkty a nastavit tisk. Obchody pak mohou aktivovat PLU klávesnici pro Okamžitý prodej a nastavit Vratné obaly. V základní konfiguraci lze Dotykačku začít používat takřka okamžitě, viz rámeček níže.

 

uziv_tip_icon

Pro rychlé zprovoznění pokladny Vám postačí jen 4 jednoduché kroky (10 min.):

1.Připojit pokladnu k internetu, nainstalovat aplikace a projít aktivací

2.Zapnout kalkulačku pro Okamžitý prodej

3.Nastavit tisk

 

Doporučené kroky pro plný provoz

1.Seznamte se s provozními podmínkami, sestavte pokladnu a připojte k ní periferie:
Provozní podmínky
Příprava pokladny

2.Připojte pokladnu k internetu a nainstalujte aplikace:
Připojení k internetu a Instalace aplikací

3.Spusťte aplikaci Dotykačka a projděte aktivačním průvodcem:
Aktivace

4.Seznamte se s uživatelským rozhraním Dotykačky a aplikace Sklad:
Hlavní obrazovka, Průvodce hlavní obrazovkou, Dlaždicové menu, Platební dialog
Mobilní zobrazení
Aplikace Sklad

5.Podívejte se jak se stornuje účet.

6.Pro obchod aktivujte PLU klávesnici pro okamžitý prodej:
Okamžitý prodej

7.Nastavte chování pokladní zásuvky, tisk účtenek a případně také tisk objednávek (pokud budete používat druhou tiskárnu v kuchyni):
Tisk a Pokladní zásuvka

8.Vytvořte kategorie a produkty (položky), které budete prodávat. Položky můžete také do pokladny naimportovat prostřednictvím Vzdálené správy z předem připraveného souboru ve formátu .csv:
Hromadný import položek
Obrazovka správy položek
Vytvoření, přesunutí a smazání kategorie, Vytvoření, přesunutí a smazání produktu, Podkategorie a zástupci
Hromadné naskladnění

9.Pokud budete prodávat produkty z jednotlivých surovin, nastavte Receptury:
Receptury

10.Proveďte inventuru:
Inventura

11.Vytvořte uživatelské účty pro obsluhu a přiřaďte k nim uživatelská práva:
Správa uživatelů a Uživatelská práva

12.Přečtěte si jak vlastně Dotykačka pracuje a jak se jednotlivé účetní operace odrážejí v přehledu tržeb a ve skladových zásobách:
Jak Dotykačka počítá?

13.Otevřete pokladnu a začněte účtovat:
Otevřít / Uzavřít pokladnu
Parkování účtů a Historie

14.Seznamte se se Vzdálenou správou a zjistěte, jaké možnosti nabízí:
Vzdálená správa, Sklady

15.Podívejte se na uzávěrku a přehled tržeb a nastavte automatické posílání uzávěrky e-mailem:
Uzávěrka a Přehled tržeb

 

uziv_tip_icon

Dbejte na pravidelnou aktualizaci všech pokladních aplikací. Nové verze jsou uvolňovány zhruba každých 30 dnů. Jak jednoduše aplikace v pokladně aktualizujete popisuje tato kapitola.

nahoru



Tato příručka má pouze informativní charakter a neposkytuje žádné záruky. Uvedené specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky a schémata jsou pouze informativní. Vzhled a funkce zařízení a softwaru se mohou lišit v závislosti na aktuální verzi produktu a aplikací.

Vytvořeno s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  


Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC