Tato část vás provede důležitými kroky, které je nutné provést před vlastním používáním dotykové pokladny.
Sestavení a zapojení 10" / 15" pokladny
Sestavení a spuštění 5" pokladny
Sestavení a spuštění terminálu Dotypay (Dotykačky PLATEBNÍ)
•Pokladnu ponechte vždy 2 - 3 hodiny aklimatizovat aby nedošlo ke sražení vlhkosti uvnitř přístroje. •Dotykačku MOBILNÍ (8" pokladnu) ponechte před použitím vypnutou kontinuálně nabíjet alespoň 4 hodiny. Dojde tak ke zformátování baterky. •Na displeji pokladny může být pod fólií s úvodním textem nalepena další průhledná ochranná fólie, jako ochrana displeje. Tuto fólii můžete bez obav z displeje také odstranit. •Dotykovou pokladnu připojte nejlépe na samostatnou zásuvku 220 V. •Tiskárny, které nebudou zapojeny prostřednictvím USB přímo do pokladny, doporučujeme připojit do aktivního prvku (routeru) pomocí ethernetového (LAN) kabelu. •Wifi připojení použijte pouze v případě, že máte bezdrátovou síť stabilní a se silným pokrytím v místech instalace pokladny a tiskáren. Nepoužívejte Wifi síť sdílenou s ostatními uživateli, např. s hosty restaurace apod. •Pro správné fungování tisku u 8" pokladny je potřeba vypnout systémovou funkci Androidu Pohotovostní inteligentní řízení spotřeby. Postup, jak tuto funkci vypnout, je popsán v naší databázi znalostí. •Jestliže po prvním zapnutí 8" pokladny nedojde po několika minutách ke startu systému Android (dlouhou dobu svítí logo Dotykačka), podržte cca. 15 vteřin tlačítko POWER, dojde k vypnutí pokladny. Nyní pokladnu znovu zapněte, pokladna již bez problémů naběhne. Stejně postupujte, i pokud je po zapnutí pokladny zobrazen text BOOT MODE nebo čínské znaky, viz tento článek. •Aby pokladna kontinuálně fungovala, je nutné pravidelně ověřovat licenci prostřednictvím internetového připojení. Pokud se nepodaří licenci ověřit do 14 dnů, nebude možné pokladnu používat. Po 10 dnech bez ověření licence se zobrazí upozornění, pokladna však funguje ještě další 4 dny dále. Pokladnu je tedy nutné připojit k internetu alespoň 1x za 10 dnů. |