Pro správné fungování pokladny je nutné mít nastaven správný čas a datum. Pokud není nastaven správný čas a datum, může dojít k problémům s pokladními operacemi a také se synchronizací dat se Vzdálenou správou.
Jak nastavit správný datum a čas?
Na hlavní obrazovce pomocí gesta stáhněte horní systémovou lištu s hodinami. |

V zobrazené nabídce ťukněte na ikonku ozubeného kolečka a ze zobrazených voleb vyberte Datum a čas. |
![]() |
![]() |
Nejprve deaktivujte první dvě volby Automatické datum a čas a Automatické časové pásmo. Poté upravte aktuální datum, čas a časové pásmo. Časové pásmo nastavte na Středoevropský standardní (letní) čas GMT+02:00 tak, že po ťuknutí zvolíte ze seznamu měst Amsterdam GMT+02:00. Jakmile nastavíte datum, čas a pásmo, opět volby Automatické datum a čas a Automatické časové pásmo zapněte. |

Nyní by měla dotyková pokladna správně synchronizovat čas a datum ze sítě.
Pokud by i přes výše uvedené nastavení docházelo k rozjetí času, je možné ponechat ruční nastavení. Jen je nutné myslet na změnu letního/zimního času. |