Připojení do vlastní sítě

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Připojení do vlastní sítě

Pro správnou funkčnost dotykové pokladny a periferií, především tiskáren, je nutné stabilní síťové připojení s přístupem na internet. Nestabilní připojení může způsobit špatnou funkčnosti pokladny (neaktuální přehledy tržeb, chyby tisku apod.), proto věnujte pozornost těmto doporučením:

1.Používejte kvalitní aktivní prvky, které vytvářejí stabilní bezdrátovou síť se silným pokrytím.

2.Dotykovou pokladnu a vzdálené periferie (tiskárny, zákaznický displej) připojte do sítě nejlépe prostřednictvím ethernetového LAN kabelu.

3.Nepřipojujte dotykovou pokladnu a její periferie do bezdrátové sítě sdílené s ostatními uživateli (s hosty restaurace, hotelu apod.).

4.Dotyková pokladna a její periferie musí být připojeny do stejné sítě, aby byla zajištěna jejich vzájemná dostupnost.

5.Nastavte v případě Wifi sítě takový kanál, který se bude co nejméně krýt s ostatními sousedními Wifi sítěmi.

6.Pamatujte na to, že tiskárny nebo zákaznický displej potřebují pro správný chod přidělenou pevnou vnitřní IP adresu.

7.Zajistěte, aby se do aktivního prvku (routeru) nedostala nepovolaná osoba a nedošlo ke změně jeho konfigurace.

8.Dbejte na to, aby nedocházelo k poškozování kabelů (nepokládejte kabely mezi dveře, na podlahu apod.).

 

poznamka_icon

Špatné připojení do vlastní sítě či nefungující internetové připojení indikují následující problémy s pokladnou:

Ceny všech produktů jsou 99 Kč.

V Přehledu tržeb nejsou aktuální informace.

Tiskárny účtenek nebo objednávek připojené bezdrátově či kabelem tisknou chybně, nahodile či vůbec.