Připojení pokladny k internetu

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Připojení pokladny k internetu

Před prvním použitím je nutné Dotykačku připojit k internetu. Dotyková pokladna může být připojena buď kabelem nebo prostřednictvím bezdrátového Wifi připojení.

Jestliže máte k dispozici síťový kabel, zapojte ho do konektoru RJ45, který najdete na levé straně dotykové pokladny mezi dvěma USB porty. Pokud nemáte k dispozici kabelové připojení, připojte dotykovou pokladnu k bezdrátové Wifi síti.

 

poznamka_icon

8" dotyková pokladna podporuje mimo Wifi také 4G připojení. Postup vložení datové SIM karty a aktivace mobilního datového spojení je popsán v kapitole Sestavení pokladny. Kartu vkládejte vždy do vypnuté pokladny.

 

dulezite_sdeleni_icon

Pro správnou funkci Dotykačky výrazně doporučujeme kvalitní a stabilní internetové připojení oddělené ostatních Wifi sítí (např. pro hosty). Pokud nemáte trvalé internetové připojení, je vhodné pokladnu alespoň 1x týdně k internetu na 20 min. připojit kvůli zálohování dat a ověření licence. Funkčnost internetového připojení je indikována ikonou mráčku na hlavní obrazovce.

 

Jak nastavit Wifi připojení?

1_icon

Pro nastavení Wifi připojení stáhněte pomocí gesta horní lištu systému Android v části s hodinami.

Nastavení Wifi

 

2_icon

V zobrazené nabídce ťukněte na ikonku ozubeného kolečka, případně zvolte položku Nastavení a ze zobrazených voleb vyberte Wi-Fi.

wifi1clip0029

 

3_icon

Přepínačem 01 zapněte Wifi připojení a v části 02 ťukněte na název vaší bezdrátové sítě nebo pomocí tlačítka 03 definujte připojení k vlastní skryté síti.

wifi2

 

dulezite_sdeleni_icon

Fungující internetové připojení je nutné pro další krok - aktivaci Dotykačky. Před pokračováním se tedy ujistěte, že dotyková pokladna je skutečně k internetu připojena.