Připojení zákaznického displeje

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Připojení zákaznického displeje

K dotykové pokladně lze bezdrátově připojit tzv. zákaznický displej. Jde o plnohodnotný 14" palcový displej v podobě tabletu, který je hardwarově srovnatelný s tabletem, na kterém běží Dotykačka. V případě poruchy pokladny je tak možné použít zákaznický displej jako náhradní pokladnu.

 

14" zákaznický displejzakaznicky_displej1

14" zákaznický displej, je druhý tablet, která však plní funkci displeje, zobrazujícího účtované položky a reklamní média. Zákaznický displej tak můžete můžete v případě potřeby použít také jako náhradní pokladnu. Na zákaznickém displeji musí být nainstalována aplikace Zákaznický displej. Zobrazovaná reklamní média pak vkládáte pomocí Vzdálené správy.

Dotyková pokladna zákaznický displej spolu komunikují prostřednictvím síťového připojení, musí tedy být zapojené do stejné sítě (do stejného aktivního prvku). Přitom nezáleží, zda jsou obě zařízení připojena k bezdrátové Wifi síti či prostřednictvím kabelu.

Zákaznický displej může být společně s pokladnou umístěn na speciálním stojánku nebo může stát samostatně. Ke stojánku se zákaznický displej připojuje stejně, jako dotyková pokladna, jde o VESA standard.

 

Konfigurace 14" zákaznického displeje se skládá z těchto kroků:

1.Instalace a nastavení aplikace Zákaznický displej na tablet, který bude fungovat jako zákaznický displej.

2.Nastavení funkce Zákaznický displej v dotykové pokladně (spárování Dotykačky s displejem).

3.Nahrání médií a vytvoření playlistu prostřednictvím Vzdálené správy.

4.Synchronizace dat mezi pokladnou a zákaznickým displejem.

 

dulezite_sdeleni_icon

Pokud zákaznický displej přestal zobrazovat data z pokladny, znamená to, že pravděpodobně dostal přidělenou jinou IP adresu, než je nastavena v pokladně. Pro řešení se prosím podívejte do tohoto článku v databázi znalostí.

nahoru


Použití 14" zákaznického displeje jako pokladny

14" zákaznický displej je možné použít v případě potřeby (např. při poruše původní pokladny) jako náhradu. Investice do zákaznického displeje Vám tedy zajistí v podstatě kontinuální chod pokladního systému.

V případě, že tedy dojde k poruše původní pokladny a potřebujete zprovoznit pokladní systém na tabletu sloužícím jako zákaznický displej, postupujte takto:

1.Na zákaznický displej nainstalujte pokladní aplikace.

2.V průvodci aktivací Dotykačky se přihlaste e-mailem a heslem pro Vzdálenou správu, zadejte váš současný licenční klíč a proveďte nahrazení původní pokladny. Data z původní pokladny budou přenesena na novou pokladnu, kterou nyní představuje zákaznický displej. Licence na původní pokladně bude automaticky deaktivována.

3.Připojte periferie a proveďte nutnou konfiguraci pokladny. Nezapomeňte si znovu nastavit režim EET a nahrát certifikát.

4.Hotovo, můžete začít prodávat!

5.Po opětovném zprovoznění původní pokladny jednoduše stejným způsobem nahrajete data zpět.

nahoru