Připojení zákaznického displeje

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Připojení zákaznického displeje

K dotykové pokladně si můžete pořídit dva typy zákaznických displejů. Jednoduchý dvouřádkový displej nebo plnohodnotný 14" palcový displej v podobě tabletu, který je hardwarově srovnatelný s tabletem, na kterém běží Dotykačka. V případě poruchy pokladny je tak možné použít zákaznický displej jako náhradní pokladnu.

 

Dvouřádkový zákaznický displej

První možností je dvouřádkový displej na stojánku, který slouží k zobrazení názvu položky a její ceně při načtení v pokladně. Při placení pak zobrazuje celkovou částku nákupu. Vše o jeho instalaci a konfiguraci si můžete přečíst zde.

displej

 

14" zákaznický displej

Druhá možnost je 14" zákaznický displej, což je další dotyková pokladna, která však plní funkci displeje, zobrazujícího účtované položky a reklamní média. Jde o plnohodnotný tablet, jenž můžete v případě potřeby použít také jako náhradní pokladnu. Na tabletu sloužícímu jako zákaznický displej musí být nainstalována aplikace Zákaznický displej. Zobrazovaná reklamní média pak vkládáte pomocí Vzdálené správy.

Dotyková pokladna a Zákaznický displej spolu komunikují prostřednictvím síťového připojení, musí tedy být zapojené do stejné sítě (do stejného aktivního prvku). Přitom nezáleží, zda jsou obě zařízení připojena k bezdrátové Wifi síti či prostřednictvím kabelu.

Zákaznický displej může být společně s pokladnou umístěn na speciálním stojánku nebo může stát samostatně. Ke stojánku se Zákaznický displej připojuje stejně, jako dotyková pokladna, jde o VESA standard.

zakaznicky_displej1

 

Konfigurace 14" zákaznického displeje se skládá z těchto kroků:

1.Instalace a nastavení aplikace Zákaznický displej na tablet, který bude fungovat jako Zákaznický displej.

2.Nastavení funkce Zákaznický displej v dotykové pokladně (spárování Dotykačky s displejem).

3.Nahrání médií a vytvoření playlistu prostřednictvím Vzdálené správy.

4.Synchronizace dat mezi pokladnou a zákaznickým displejem.

 

dulezite_sdeleni_icon

Pokud zákaznický displej přestal zobrazovat data z pokladny, znamená to, že pravděpodobně dostal přidělenou jinou IP adresu, než je nastavena v pokladně. Pro řešení se prosím podívejte do tohoto článku v databázi znalostí.

nahoru


Použití 14" zákaznického displeje jako pokladny

14" zákaznický displej je možné použít v případě potřeby (např. při poruše původní pokladny) jako náhradu. Investice do zákaznického displeje Vám tedy zajistí v podstatě kontinuální chod pokladního systému.

V případě, že tedy dojde k poruše původní pokladny a potřebujete zprovoznit pokladní systém na tabletu sloužícím jako zákaznický displej, postupujte takto:

1.Na zákaznický displej nainstalujte pokladní aplikace.

2.V průvodci aktivací Dotykačky se přihlaste e-mailem a heslem pro Vzdálenou správu, zadejte váš současný licenční klíč a proveďte nahrazení původní pokladny. Data z původní pokladny budou přenesena na novou pokladnu, kterou nyní představuje zákaznický displej.

3.Připojte periferie a proveďte nutnou konfiguraci pokladny. Nezapomeňte si znovu nastavit režim EET a nahrát certifikát.

4.Hotovo, můžete začít prodávat!

5.Po opětovném zprovoznění původní pokladny jednoduše stejným způsobem nahrajete data zpět.

nahoru