Nahrazení pokladny

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Nahrazení pokladny

Nahrazení zařízení znamená, že data z jedné pokladny budou přenesena na pokladnu novou. Původní pokladna bude po přenesení dat neaktivní. Díky možnosti jednoduše nahradit zařízení lze snadno a rychle zprovoznit novou pokladnu či pokladnu náhradní během poruchy nebo reklamace původního zařízení. Aby nahrazení zařízení správně fungovalo, je nutné stabilní internetové připojení. Data jsou na novou pokladnu nahrávána ze Vzdálené správy.

Postup v této kapitole navazuje na předchozí kapitolu, kdy aktivujete pokladnu jako stávající zákazník.

 

dulezite_sdeleni_icon

Pokud je to možné, proveďte nahrazení pokladny mimo provozní hodiny a s dostatečným časový předstihem před startem provozu. Nahrazení pokladny totiž může trvat, podle množství dat, i několik hodin. Proto je vhodné nahrazení pokladny provést např. večer a nechat pokladnu běžet přes noc, aby se přenesla všechna data.

Až do dokončení přenosu dat se může pokladna chovat nestandardně, možné jsou i pády aplikace z důvodu nekompletních dat.

Před nahrazením pokladny doporučujeme uložit inventuru s aktuálními skladovými zásobami (Kopírovat stav skladu). Výrazně se tak urychlí přenos dat na novou pokladnu.

 

Jak postupovat, když chcete nahradit stávající zařízení

1_icon

Zvolte možnost NAHRADIT ZAŘÍZENÍ a poté vyberte pokladnu, kterou si přejete nahradit ťuknutím na odpovídající tlačítko vedle vybrané pokladny.

Screenshot_2017-05-04-14-14-22 2

 

dulezite_sdeleni_icon

Dávejte pozor ať pro nahrazení nevyberte aktivní (stále používanou) pokladnu. Po přenosu dat totiž bude pokladní aplikace na této pokladně deaktivována a pokladnu nebude možné dále používat. Při nahrazení pokladny je totiž přenesena na nové zařízení také licence!

 

2_icon

V dalším kroku budete upozorněni na to, že na původní pokladně nebude dále možné používat pokladní aplikaci Dotykačka, jelikož data i licenční klíč budou přeneseny na pokladnu novou. Pro odsouhlasení ťukněte na Beru na vědomí. Nakonec zvolte, jak staré doklady chcete přenést a ťukněte na tlačítko NAHRADIT ZAŘÍZENÍ. Počet přenášených dokladů má vliv na dobu, jaká bude potřeba ke kompletní synchronizaci.

NewItem55

nahoru

3_icon

Jakmile ťuknete na tlačítko NAHRADIT ZAŘÍZENÍ, budou data z původního zařízení automaticky přenesena. To může trvat, v závislosti na objemu dat, i několik hodin. Po dokončení přenosu dat doporučujeme (před tím, než začnete markovat) zkontrolovat následující:


1.Číslování dokladů

2.Nastavení tisku

3.Mapu stolů

4.Nastavení EET

 

dulezite_sdeleni_icon

Pokud potřebujete vytvořit novou pokladnu bez toho, aby obsahovala vaše stávající data, kontaktujte prosím technickou podporu. Stejně tak kontaktujte technickou podporu, pokud chcete na pokladnu rovnou přenést data včetně nastavení tisku, číslování dokladů a mapy stolů.

nahoru