Štítky můžete použít jako pomocníka pro označení kategorií, produktů, stolů a dalších položek v pokladně a souvisejícímu tisku. V různých funkcích Dotykačky pak lze produkty podle štítků třídit, např. v přehledu tržeb. Také lze pomocí štítků a nastavením tiskových úloh určit, jaké položky se mají tisknout na vybrané tiskárně / tiskárnách. Kategorie lze na základě štítků i skrýt. Tisk objednávek z určitého stolu či pokladny můžete směrovat na základě štítků přímo na konkrétní tiskárnu.
Štítky pro omezení či směrování tisku fungují pouze u produktů. Jestliže tedy chcete směrovat tisk určitých produktů na vybranou tiskárnu, je nutné vždy použít štítky přímo u produktů. Štítky u kategorií v tomto případě podporovány nejsou. |
Mimo standardních štítků (to jsou ty, které si sami vytvoříte), existují ještě speciální štítky, které zajišťují určitou funkčnost a musí být zadány v přesném tvaru. Tyto štítky vždy začínají pomlčkou, tedy znakem "-". Standardní (uživatelské) štítky mají modrou barvu. Správně zadané speciální štítky pak mají barvu červenou (viz obrázek níže).
Pokud budete mít štítky vytvořené u zákazníků, uvidíte název štítku ve chvíli, kdy zákazníka v pokladně vyberete. Pomocí štítků můžete jednotlivé zákazníky či produkty odlišovat nebo slučovat do skupin a filtrovat. Štítky tedy mohou být produktové či zákaznické.
Vytvoření nového štítku provedete ťuknutím do pole Nový štítek ve vlastnostech kategorie, produktu, stolu, chodu či zákazníka v pokladně nebo Vzdálené správě a napsáním textu, který štítek reprezentuje. Šítek uložíte ťuknutím na tlačítko HOTOVO na klávesnici. Takto vytvořený štítek se k produktu či zákazníkovi automaticky uloží a přidá se k ostatním již vytvořeným štítkům. Pokud potřebujete štítek odebrat, ťukněte na křížek vedle vybraného štítku.
U jmen štítků se rozeznává velikost písmen. Štítky se jmény "Kuchyně" a "kuchyně" budou tedy rozlišeny jako dva různé štítky. |