Odezva pokladní aplikace závisí na několika faktorech, které ovlivníte tím, jak Dotykačku používáte. Jak tedy pokladnu používat, aby běžela co nerychleji?
|
Pravidelně dotykovou pokladnu restartujte, či mimo provoz vypínejte.
Dlouhý kontinuální chod znamená postupné zpomalování odezvy zařízení. To ostatně platí pro jakékoliv zařízení s operačním systémem. Proto dotykovou pokladnu např. na noc, či v době, kdy je mimo provoz, vypínejte nebo jí alespoň 1x týdně restartujte.
|
|
Dbejte na uzavírání směn.
Jestliže pokladna zůstává dlouhou dobu otevřená, dochází k nárůstu dat v databázi Dotykačky. Jakmile pokladnu uzavřete, tato data budou synchronizována se Vzdálenou správou a z databáze odmazána. Otevírání a uzavírání pokladny tedy pomáhá k rychlejší odezvě, jelikož Dotykačka nemusí zpracovávat a držet velké množství dat v databázi, jako v případě, kdy pokladnu dlouhodobě (např. několik měsíců) neuzavřete.
|
|
Neinstalujte do dotykové pokladny aplikace třetích stran.
Dotyková pokladna je koncipována jako jednoúčelové zařízení. Stejně tak aplikace Dotykačka je vyvíjena s ohledem na co nejlepší využití možností, které naše tablety nabízejí. Instalací dalších (nepokladních) aplikací ubíráte Dotykačce prostor a výrazně zařízení zpomalujete. Aplikace jako např. Facebook či YouTube jsou náročné na výpočetní výkon a v případě dlouhodobého spuštění velmi výrazně sníží odezvu dotykové pokladny. Pamatujte na to, že i když zařízení restartujete a ručně neukončíte tyto aplikace, budou po spuštění znovu otevřeny na pozadí.
|
nahoru