Bonusové body

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Bonusové body

Každému produktu můžete přiřadit tzv. bonusové body. Tyto bonusové body se přičtou na zákaznické konto při nákupu produktu. Bonusové body lze nastavit i v záporném formátu. Typickým příkladem využití jsou akce pro VIP zákazníky nebo prodej permanentek pro fitness centra či sauny. Bonusové body můžete využít také společně se zákaznickými kartami s EAN kódy. Tyto karty má Dotykačka samozřejmě také v nabídce.

 

Příklady použití:

Prodej produktů

U produktu víno nastavíte +30 bonusových bodů. Zákazník si víno zakoupí a získá tak na své konto 30 bodů. Při dosažení 1000 bodů dostane zákazník odměnu, třeba šampaňské. Šampaňské bude tedy další produkt s cenou 0 Kč a bodovou hodnotou -1000. Jakmile zákazník získá 1000 bodů, "prodáte" mu šampaňské s nulovou cenou a z jeho zákaznického účtu se automaticky odečte 1000 bodů.

Prodej služeb

Vytvoříte produkt PERMANENTKA  s bodovou hodnotou +1000. Dále vytvoříte produkt VSTUP FITNESS v hodnotě -100 bodů. Při jednorázovém prodeji položky VSTUP FITNESS bude ze zákaznického účtu odečteno 100 bodů. Zákazník tak může s touto permanentkou čerpat 10 vstupů.