Co dělat při problémech s tiskem?
Jestliže se netisknou účtenky nebo objednávky, zkontrolujte správné nastavení a funkci tiskárny. S tím vám pomůže tato kapitola. Pokračujte zvolením způsobu připojení vaší tiskárny:
Tiskárna je k pokladně přípojena USB kabelem
Tiskárna využívá bezdrátové Wifi připojení
Tiskárna je připojena síťovým LAN (Ethernet) kabelem
Používám mobilní bluetooth tiskárnu
Tiskárna připojená USB kabelem
1.Ověřte, že tiskárna má připojené napájení - kontrolka POWER na tiskárně svítí.
2.Vypněte tiskárnu i pokladnu a zkontrolujte správné zapojení USB kabelu na obou stranách. Ideálně USB kabel vypojte a znovu zapojte. Poté obě zařízení zapněte.
3.Pokud máte k dispozici jiný USB kabel, zkuste ho vyměnit.
4.Jestliže z tiskárny vylézá nepotištěný papír, zkontrolujte, že je rolka s papírem vložena správnou teplocitlivou stranou nahoru. Když po teplocitlivé straně rychle přejedete prstem, objeví se černá čára.
5.V nastavení tisku v Dotykačce USB tiskárnu smažte a znovu přidejte a nastavte.
Tiskárna připojená prostřednictvím Wifi sítě
1.Ověřte, že tiskárna má připojené napájení - kontrolka POWER na tiskárně svítí.
2.Zkontrolujte, že Wifi síť ve vaší provozovně je funkční. Zkuste se k Wifi síti připojit jiným zařízením, např. mobilním telefonem.
3.Pokladna i tiskárna musí být připojeny ke stejné Wifi síti.
4.Restartujte router (aktivní prvek), který Wifi síť vytváří.
5.Jestliže z tiskárny vylézá nepotištěný papír, zkontrolujte, že je rolka s papírem vložena správnou teplocitlivou stranou nahoru. Když po teplocitlivé straně rychle přejedete prstem, objeví se černá čára.
6.V nastavení tisku v Dotykačce Wifi tiskárnu smažte a znovu přidejte a nastavte.
Tiskárna připojená síťovým LAN kabelem (Ethernet)
1.Ověřte, že tiskárna má připojené napájení - kontrolka POWER na tiskárně svítí.
2.Zkontrolujte, že síť ve vaší provozovně je funkční. Zkuste se k síti připojit jiným zařízením, např. počítačem. LAN kabel odpojte z tiskárny a zapojte do počítače.
3.Pokud máte k dispozici jiný LAN kabel, zkuste ho vyměnit. LAN kabel nesmí být skřípnutý mezi dveře, jeho maximální délka může být 10 metrů.
4.Pokladna i tiskárna musí být připojeny ke stejné síti, do stejného routeru (aktivního prvku), který síť vytváří.
5.Tiskárna nemůže být LAN kabelem zapojena přímo do pokladny. Obě zařízení (pokladnu i tiskárnu) je nutné připojit LAN kabelem k routeru.
6.Restartujte router (aktivní prvek), který síť vytváří, do kterého je zapojena pokladna a tiskárna.
7.Jestliže z tiskárny vylézá nepotištěný papír, zkontrolujte, že je rolka s papírem vložena správnou teplocitlivou stranou nahoru. Když po teplocitlivé straně rychle přejedete prstem, objeví se černá čára.
8.V nastavení tisku v Dotykačce LAN tiskárnu smažte a znovu přidejte a nastavte.
Mobilní bluetooth tiskárna
1.Ověřte, že tiskárna je zapnuta - kontrolka POWER na tiskárně svítí. Bluetooth tiskárna standardně přejde po 2 hodinách do úsporného režimu. Pokud nesvítí žádná kontrolka, tiskárnu zapněte.
2.Připojte tiskárnu k napájení a plně nabijte akumulátor.
3.Tiskárna musí být spárována s tabletem. Tiskárnu ze seznamu spárovaných zařízení smažte a spárujte ji s tabletem znovu. Poté ji smažte i v nastavení tisku Dotykačky a znovu smažte a znovu přidejte a nastavte.
4.Jestliže z tiskárny vylézá nepotištěný papír, zkontrolujte, že je rolka s papírem vložena správnou teplocitlivou stranou nahoru. Když po teplocitlivé straně rychle přejedete prstem, objeví se černá čára.
5.Pokud vaše bluetooth tiskárna STAR SM-S230i, netiskne česky, podívejte se prosím do tohoto článku v databázi znalostí.