Co dělat při problémech s tiskem?

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Co dělat při problémech s tiskem?

Co dělat při problémech s tiskem?

Jestliže se netisknou účtenky nebo objednávky, zkontrolujte správné nastavení a funkci tiskárny. S tím vám pomůže tato kapitola. Pokračujte zvolením způsobu připojení vaší tiskárny:

tp80bt

nahoru

Tiskárna připojená USB kabelem

1.Ověřte, že tiskárna má připojené napájení - kontrolka POWER na tiskárně svítí.

2.Vypněte tiskárnu i pokladnu a zkontrolujte správné zapojení USB kabelu na obou stranách. Ideálně USB kabel vypojte a znovu zapojte. Poté obě zařízení zapněte.

3.Pokud máte k dispozici jiný USB kabel, zkuste ho vyměnit.

4.Jestliže z tiskárny vylézá nepotištěný papír, zkontrolujte, že je rolka s papírem vložena správnou teplocitlivou stranou nahoru. Když po teplocitlivé straně rychle přejedete prstem, objeví se černá čára.

5.V nastavení tisku v Dotykačce USB tiskárnu smažte a znovu přidejte a nastavte.

nahoru

Tiskárna připojená prostřednictvím Wifi sítě

1.Ověřte, že tiskárna má připojené napájení - kontrolka POWER na tiskárně svítí.

2.Zkontrolujte, že Wifi síť ve vaší provozovně je funkční. Zkuste se k WIfi síti připojit jiným zařízením, např. mobilním telefonem.

3.Pokladna i tiskárna musí být připojeny ke stejné Wifi síti.

4.Restartujte router (aktivní prvek), který Wifi síť vytváří.

5.Jestliže z tiskárny vylézá nepotištěný papír, zkontrolujte, že je rolka s papírem vložena správnou teplocitlivou stranou nahoru. Když po teplocitlivé straně rychle přejedete prstem, objeví se černá čára.

6.V nastavení tisku v Dotykačce Wifi tiskárnu smažte a znovu přidejte a nastavte.

nahoru

Tiskárna připojená síťovým LAN kabelem (Ethernet)

1.Ověřte, že tiskárna má připojené napájení - kontrolka POWER na tiskárně svítí.

2.Zkontrolujte, že síť ve vaší provozovně je funkční. Zkuste se k síti připojit jiným zařízením, např. počítačem. LAN kabel odpojte z tiskárny a zapojte do počítače.

3.Pokud máte k dispozici jiný LAN kabel, zkuste ho vyměnit. LAN kabel nesmí být skřípnutý mezi dveře, jeho maximální délka může být 10 metrů.

4.Pokladna i tiskárna musí být připojeny ke stejné síti, do stejného routeru (aktivního prvku), který síť vytváří.

5.Tiskárna nemůže být LAN kabelem zapojena přímo do pokladny. Obě zařízení (pokladnu i tiskárnu) je nutné připojit LAN kabelem k routeru.

6.Restartujte router (aktivní prvek), který síť vytváří, do kterého je zapojena pokladna a tiskárna.

7.Jestliže z tiskárny vylézá nepotištěný papír, zkontrolujte, že je rolka s papírem vložena správnou teplocitlivou stranou nahoru. Když po teplocitlivé straně rychle přejedete prstem, objeví se černá čára.

8.V nastavení tisku v Dotykačce LAN tiskárnu smažte a znovu přidejte a nastavte.

nahoru

Mobilní bluetooth tiskárna

1.Ověřte, že tiskárna je zapnuta - kontrolka POWER na tiskárně svítí. Bluetooth tiskárna standardně přejde po 2 hodinách do úsporného režimu. Pokud nesvítí žádná kontrolka, tiskárnu zapněte.

2.Připojte tiskárnu k napájení a plně nabijte akumulátor.

3.Tiskárna musí být spárována s tabletem. Tiskárnu ze seznamu spárovaných zařízení smažte a spárujte ji s tabletem znovu. Poté ji smažte i v nastavení tisku Dotykačky a znovu smažte a znovu přidejte a nastavte.

4.Jestliže z tiskárny vylézá nepotištěný papír, zkontrolujte, že je rolka s papírem vložena správnou teplocitlivou stranou nahoru. Když po teplocitlivé straně rychle přejedete prstem, objeví se černá čára.

5.Pokud vaše bluetooth tiskárna STAR SM-S230i, netiskne česky, podívejte se prosím do tohoto článku v databázi znalostí.

nahoru