Nastavení Vzdálené správy

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Nastavení Vzdálené správy

Nabídka Nastavení Vzdálené správy, která je dostupná přes ikonku ozubeného kolečka 01 na horní liště obrazovky, umožňuje mj. změnit informace přiřazené vašemu uživatelskému účtu ve Vzdálené správě. Změníte zde uživatelské heslo, nastavíte bezpečnou dvoufaktorovou autentizaci a upravíte vaše osobní informace či informace o vaší společnosti. V nabídce najdete také přístup do přehledu faktur za platbu licencí Dotykačky.

 

2017-05-04_105127

nahoru


Odhlásit

Touto volbou se odhlásíte ze Vzdálené správy a budete přesměrování na přihlašovací obrazovku.

nahoru


Výběr cloudu

Zde můžete přepínat mezi vašimi cloudy, pokud jich máte více.

vyber_cloudu_2_800_ps_edge

 

Data v Dotykačce jsou uložena na tzv. cloudu, což je zabezpečené datové úložiště na internetu, které komunikuje s vaší pokladnou a data s ní synchronizuje. Pracovat můžete jak s lokální pokladnou, tak i s tímto vzdáleným cloudem přes webové rozhraní, které nazýváme Vzdálená správa.

Cloudů můžete mít více, třeba v případě dvou prodejen s odlišným sortimentem zboží. Přihlásíte se do Vzdálené správy a jednoduše zvolíte, s jakou prodejnou (cloudem) chcete aktuálně pracovat. Vytvořit nový cloud (pro jednu nebo více samostatných pokladen) můžete v průvodci aktivací. V naprosté většině případů si ale vystačíte jen s jedním cloudem, kdy jednotlivé pokladny data v tomto cloudu sdílí.

nahoru


Přehled faktur

Zvolením této možnosti se dostanete na stránku s přehledem vystavených pravidelných faktur za licence Dotykačky s informacemi o jejich zaplacení. Kliknutím na ikonku 01 vybranou fakturu stáhnete ve formátu .pdf. Na této stránce uvidíte také správné platební údaje pro provedení platby a přehled licencí s licenčními klíči.

2017-05-29_210528

 

Pokud některá z vystavených faktur nebyla zaplacena do data splatnosti, budete na to v přehledu upozorněni:

2017-05-30_111147

2017-05-30_112108112109

 

nahoru


Technická podpora

Tato volba vás přesměruje na stránky centra technické pomoci společnosti Dotykačka. Pokud potřebujete vygenerovat PIN pro přístup technika do vaší Vzdálené správy, použijte stejnojmennou funkci v nabídce Nastavení cloudu.

nahoru


Nastavení účtu

Zde můžete provést mj. nastavení osobních informací, včetně změny hesla a osobních údajů. Více o těchto možnostech najdete v další samostatné kapitole.

nahoru