Vzdálená správa

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Vzdálená správa

Při aktivaci každé pokladny je vytvořeno pro tuto pokladnu webové úložiště, tzv. cloud. Do tohoto úložiště pokladna ukládá svá data a nastavení, která spravujete prostřednictvím Vzdálené správy. V případě, že již aktivujete druhou a další pokladnu, můžete při aktivaci tyto pokladny připojit do již existujícího cloudu, data a nastavení tak budou sdílet (viz obrázek níže).

Vzdálená správa je jednoduché webové rozhraní pro správu jednotlivých dotykových pokladen. Účet ve Vzdálené správě je vytvořen automaticky po úspěšném dokončení průvodce aktivací po prvním spuštění aplikace Dotykačka. Vzdálená správa je optimalizována i pro zobrazení na mobilních zařízeních, jako jsou chytré telefony či tablety. Přístup k datům tak můžete mít odkudkoliv.

Prostřednictvím Vzdálené správy můžete, mimo jiné, nastavit režim EET na všech pokladnách, hromadně naimportovat produkty, provést jejich změnu či hromadné naskladnění, inventuru a také nastavit práva jednotlivým zaměstnancům (uživatelům). Vzdálená správa tedy umožňuje vzdáleně, třeba z pohodlí domova, spravovat jednotlivé pokladny a sledovat tržby.

Data z jednotlivých pokladen jsou synchronizována v reálném čase. Pro aktuální data je nutné aby pokladny měli stabilní připojení k internetu. Pokud však pokladny nemohou být k internetu připojeny trvale, data se synchronizují vždy při aktivním připojení, a to i zpětně. Stav služeb Vzdálené správy je možné sledovat na stránce https://status.dotykacka.cz.

cloud2

 

 

uziv_tip_icon

Rozhraní Vzdálené správy si můžete vyzkoušet pomocí speciálního demo účtu. Demo Vzdálené správy slouží jen pro vyzkoušení a seznámení se Vzdálenou správou. Data zde uvedená jsou testovací a nejsou propojeny se žádnou pokladnou. Můžete si tedy bez obav vyzkoušet např. přidávání produktů nebo nastavení odtěžování.