Objednávkový systém Adaptee

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Objednávkový systém Adaptee

adapteeAdaptee Gastro je propracovaný a komplexní systém - jeho hlavním přínosem jsou rychlé a bezproblémové online objednávky jídla, nicméně na pozadí se skrývá spousta užitečných funkcí. Díky integraci s pokladním systémem Dotykačka bude každá objednávka automaticky přenesena do pokladny. Odpadá tak nutnost jakéhokoli ručního zadávání.

Co vám Adaptee nabídne:

Vlastní objednávkový web, přes který budou vaši zákazníci snadno a pohodlně objednávat.

Aplikaci pro rychlé a jednoduché telefonické přijetí objednávek z webu.

Manažerské rozhraní (administraci) sloužící pro správu nabídky a přehledu objednávek a obratu.

Aplikaci Driver, která řidičům rozvozu plánuje cestu a zákazníky upozorňuje SMS, že je řidič s jejich objednávkou nablízku.

Marketingové nástroje k přímému oslovování zákazníků pomocí newsletterů a SMS.

A hlavně neplatíte nikomu žádné provize z objednávek!

 

uziv_tip_icon

Jestliže máte o objednávkový systém Adaptee zájem, kontaktujte nás prosím pomocí formuláře na této stránce.

 

 

Jak objednat systém Adaptee?

Jestliže máte zájem o integraci objednávkového systému Adaptee, kontaktujte prosím svého obchodního zástupce Dotykačky. Případně použijte odkaz na formulář výše nebo nás kontaktujte na zákaznické infolince.

nahoru

Jak zprovoznit Adaptee v pokladně?

1_icon

Z Dotykačka Marketplace nainstalujte aplikaci Adaptee Gastro.

clip0121

 

2_icon

Aplikaci spusťte a přihlaste se svým IČ nebo uživatelským číslem a heslem, které jste obdrželi od Adaptee. Nyní můžete akceptovat objednávky dle postupu níže.

nahoru

Jak probíhá objednávka?

1_icon

Zákazník provede objednávku on-line na vašem objednávkovém webu. Jakmile objednávku dokončí, zvolí způsob doručení a platby, vyskočí v pokladně dialog s notifikací. V dialogu se můžete rozhodnout, zda objednávku akceptujete, akceptujete s jiným časem dodání nebo objednávku zamítnete, např. pro aktuální vytíženost. Zákazník je o vašem rozhodnutí na webu okamžitě informován a obdrží také e-mail. Postup objednávky najdete v přehledné formě na stránkách Adaptee.

Dokud objednávku neodbavíte, je navíc přes všechny aplikace v pokladně, zobrazována v pravém rohu ikonka Adaptee. Ťuknutím na ni opět zobrazíte dialog s objednávkou. Je tedy nutné v systému Android povolit pro Adaptee Gastro zobrazování přes všechny aplikace. Aplikace si o potřebná práva řekne.

clip0122clip0125

 

2_icon

Jestliže objednávku akceptujete, Dotykačka vygeneruje otevřený účet s objednanými položkami a vytiskne objednávku do kuchyně na odpovídající tiskárně dle nastavené tiskové úlohy. U objednávky rozvozu  je také rovnou vytištěna účtenka. Po několika sekundách je tento účet uzavřen* a najdete ho v Historii.

Pokud zákazník zvolil osobní odběr, je opět automaticky vytištěna objednávka do kuchyně, avšak účet zůstává dále otevřený. Obsluha účet uzavírá až v okamžiku zaplacení a vyzvednutí zákazníkem v provozovně.

clip0124

 

3_icon

O všech objednávkách máte přehled po přihlášení do administrace systému Adaptee.

clip0123

 

dulezite_sdeleni_icon

Mějte na paměti, že pro bezproblémové fungování je nutné, aby Adaptee Gastro stále běželo na pozadí společně s pokladní aplikací Dotykačka. Tzn. aplikace během provozu neukončujte!

uziv_tip_icon

Jestliže prodáváte položky bez fiskalizace společně s fiskalizovanými, je nutné v administraci Adaptee nastavit, aby se vystavené účty automaticky neuzavíraly. Účty uzavírejte ručně až v Dotykačce prostřednictvím přehledu zaparkovaných účtů.

Při ručním uzavření účtu v Dotykačce jsou jednotlivé produkty fiskalizovány či nefiskalizovány dle vašich nastavení. Toto nastavení není možné bohužel uplatňovat při automatickém uzavření účtu.

nahoru