Připojení USB / LAN tiskárny

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Připojení USB / LAN tiskárny

Dotyková pokladna podporuje připojení až 3 tiskáren, z toho vždy 1 tiskárna může být do pokladny připojena přímo prostřednictvím jakéhokoliv USB portu. V gastro provozech se zpravidla používá 1 tiskárna pro tisk účtenek a jedna tiskárna pro tisk objednávek (bonů).

Tiskárna objednávek se k dotykové pokladně ve většině případů připojuje prostřednictvím vlastní sítě zákazníka. Tj. tiskárna je připojena síťovým kabelem do aktivního prvku (routeru), který taktéž zajišťuje např. pokrytí bezdrátovou sítí Wifi. Do této Wifi sítě musí být připojena také dotyková pokladna. Wifi tiskárny nedoporučujeme pro nespolehlivý provoz daný častou nestabilitou a špatnou kvalitou bezdrátového připojení.

LAN tiskárnu pro tisk objednávek připojte síťovým kabelem vždy přímo do routeru, ke kterému je připojena (kabelem či bezdrátově) také Dotyková pokladna. Obě zařízení musejí být ve stejné síti. V případě připojení tiskárny do jiného aktivního prvku nemusí tisk správně fungovat.

Aby bylo možné s Dotykačkou používat tiskárnu připojenou síťovým kabelem, je nutné ji nejprve připojit k počítači s libovolným operačním systémem a poté provést její konfiguraci ve webovém rozhraní, tedy prostřednictvím internetového prohlížeče.

 

Ohledně sestavení a provozu tiskárny se prosím podívejte do základní příručky:

Základní příručka pro USB/LAN/Wifi tiskárnu

 

dulezite_sdeleni_icon

Pro správné fungování tisku u Dotykačky MOBILNÍ (8" pokladny) je potřeba vypnout systémovou funkci Androidu Pohotovostní inteligentní řízení spotřeby. Postup, jak tuto funkci vypnout, je popsán v naší Databázi znalostí.

 

uziv_tip_icon

Možnosti tisku (nastavení tisku) v aplikaci Dotykačka jsou popsány zde. Pro postup, jak nakonfigurovat síťovou LAN tiskárnu, se podívejte do této kapitoly. Pokud máte vše správně nastavené a tiskárna netiskne, podívejte se prosím do tohoto článku v databázi znalostí.