Vždy doporučujeme používat aktuální verze všech aplikací. Nové verze Dotykačky jsou uvolňovány v intervalu cca. 30 - 40 dní. Nové verze opravují známé chyby a také přidávají nové funkce. Jakmile vyjde nová verze, je dostupná v aplikaci Dotykačka Marketplace.
Ve většině případů dochází k automatické aktualizaci aplikací. Pokud se z nějakého důvodu aplikace neaktualizují, lze provést aktualizaci ručně, případně pomocí postupu níže obnovit aplikaci Dotykačka Marketplace. Ve většině případů je však nefungující automatická aktualizace způsobena nekvalitním internetovým připojením.
Seznamy změn (informace o aktualizacích) jsou pravidelně uveřejňovány v databázi znalostí.
•Pro fungující aktualizace je nutné, aby byla pokladna připojena k fungujícímu internetovému připojení. |
Automatická aktualizace
Distribuce aktualizací probíhá vždy postupně. Na vaši pokladnu se tak nemusí dostat přesně v den, kdy byla uvolněna. Zpravidla by však měla být nově uvolněná verze na všech pokladnách cca. do 5 - 7 dnů od vydání. Jakmile tedy vaše pokladna dostane informaci, že je dostupná nová verze aplikace, objeví se tento dialog:
Ťuknutím na tlačítka ve spodní části provedete aktualizaci ihned nebo ji odložíte o 30 minut. Po uplynutí této doby se zobrazí stejný dialog znovu a opět budete mít možnost aktualizaci nainstalovat či o dalších 30 minut odložit.
Probíhající aktualizace je indikována touto překryvnou ikonou, kterou lze táhnutím přemístit na libovolné místo obrazovky: |
Přejděte na úvodní obrazovku systému Android a ťuknutím na Dotykačka Marketplace tuto aplikaci spusťte. |
Bude zobrazen přehled všech aplikací souvisejících s dotykovou pokladnou. Jakmile bude dostupná aktualizace, uvidíte vedle aplikace tlačítko AKTUALIZOVAT. Na toto tlačítko ťukněte, dojde k aktualizaci aplikace na novou (aktuální verzi). |