Dotykačka podporuje příjem EDI - elektronických dodacích listů u těchto společností:
•První novinová společnost
•Mediaprint & Kapa
•GGT CZ
Jestliže se chcete přihlásit k odběru EDI dodacích listů od některé z uvedených dodavatelů, postupujte podle těchto kroků:
|
Kontaktuje svého obchodního zástupce od vybraného dodavatele tisku, popřípadě kontaktuje dodavatele přímo. Dostanete informace, jak provést registraci / vytvoření žádosti o zasílání el. dodacích listů. Po zpracované žádosti obdržíte identifikační údaje pro každou vámi zaregistrovanou pobočku.
Příklady identifikátorů:
•Identifikátor MPK: "5284739"
•Identifikátor PNS: "6000011613". Od tohoto dodavatele však můžete obdržet i identifikátor kratší, např. "611613". Je důležité pamatovat na to, že identifikátor PNS musí mít pevně daný počet 10 znaků. Pokud je váš identifikátor kratší, za první číslici doplňte odpovídající počet nul.
•Identifikátor GGT: "KienBui". Identifikátor si vytváří uživatel. |
|
Jakmile máte dokončenou registraci u dodavatele a přidělený identifikátor, aktivujte si jednoduše příjem EDI prostřednictvím Vzdálené správy podle postupu uvedeném v dalším kroku.
|
nahoru
|
|
Přihlaste se do Vzdálené správy a přejděte na záložku Integrace » EDI. Zde nastavíte vlastnosti přijmu EDI vždy pro konkrétní pokladnu. K jedné pokladně můžete přidat několik dodavatelů a EDI tak aktivovat pro každého.
|
|
Nejprve zvolte pokladnu , pro kterou provádíte nastavení EDI. Následně z menu vyberte dodavatele a do pole pečlivě zadejte váš identifikátor získaný od vybraného dodavatele. Dalšího dodavatele pro stejnou pokladnu přidáte tlačítkem . V tomto případě již jen vyberte z menu nového dodavatele a opět zadáte od něj získaný identifikátor.
Jednotlivé volby dostupné na stránce se liší dle zvoleného dodavatele:
Automatické zakládání nového sortimentu
Na základě přijatého dodacího listu budou v pokladně automaticky vytvářeny nové produkty.
Automatická aktualizace existujícího sortimentu
Na základě přijatého dodacího listu budou v pokladně automaticky aktualizovány odpovídající produkty.
Příjem dodacích listů
Dočasná aktivace či deaktivace přijmu dodacích listů.
Výše marže
Výše marže v procentech, se kterou pracuje dodavatel.
Synchronizace produktů z katalogu
Aktivace / deaktivace synchronizace produktů s katalogem produktů dodavatele.
|
|
Po zadání údajů vše potvrďte tlačítkem ODESLAT v záhlaví. Informace budou předány do pokladního systému Dotykačka a příjem EDI bude podle provedeného nastavení aktivní nejpozději do 2 pracovních dní.
|
|
Pokud vytvoříte nové nastavení EDI pro konkrétní pokladnu, bude předchozí nastavení jednoduše kompletně přepsáno novým zadáním. V případě, že jste tedy dříve aktivovali EDI u jedné pokladny pro všechny 3 podporované dodavatele a chcete konfiguraci EDI u jednoho z nich změnit, je nutné k dané pokladně opět přidat všechny 3 dodavatele - jednoho s novou konfigurací a ty ostatní se shodnou.
|
nahoru
|
Pro zrušení dříve aktivovaného příjmu EDI postupujte stejně jako při vytváření. Tj. vyberte shodnou pokladnu, přidejte stejného dodavatele či více dodavatelů (podle původního nastavení) a u každého z dodavatelů deaktivujte Příjem dodacích listů , případně všechny dostupné volby. Vše nezapomeňte uložit tlačítkem v záhlaví . Do 2 pracovních dnů bude příjem EDI pro konkrétní pokladnu a dodavatele deaktivován.
nahoru
|
nahoru