Pro správné zobrazení obsahu prosím aktivujte JavaScript.

Aby Mobilní číšník fungoval bezproblémově, je nutné kvalitní síťové pokrytí provozovny. Důležité je také pokladně, Mobilním číšníkům nebo platebním terminálům vyhradit pevné IP adresy. IP adresy standardně automaticky přidělované DHCP serverem na vašem routeru se totiž mohou v čase měnit. Pokud se změní IP adresa pokladních zařízení nemohou spolu dále komunikovat.

 

Co dělat v případě problémů s komunikací?

1.Zkontrolujte, zda vaše síť a její aktuální nastavení či způsob realizace splňují doporučené požadavky pro pokladní systém Dotykačka a jeho periferie. Vše je popsáno v této kapitole.

2.Zajistěte, aby jednotlivá pokladní zařízení (Mobilní číšníci, pokladny, platební terminály, ale také např, síťové tiskárny) měly přidělenou pevnou IP adresu. Jak na to popisuje např. tato kapitola.

3.Odpárujte a znovu spárujte Mobilní číšníky s pokladnou podle postupu níže.

 

 

1. krok: Odpárování Mobilního číšníka s pokladnou

1_icon

V Mobilní číšníkovi ťukněte na obrazovce s chybou na ikonku menu 01 a zvolte volbu Odpojit od pokladny. Další možností je přejít do nastavení Mobilního číšníka a zde opět zvolit z menu 01 vpravo nahoře Odpojit od pokladny. Mobilního číšníka poznáte dle jeho názvu 02.

screenshot_20170719-141642
clip1198

 

2_icon

Nebo přejděte na pokladně do Nastavení aplikace a zvolte vpravo volbu Mobilní číšník. V levé části poté vyberte problematického Mobilního číšníka a ikonkou koše vpravo nahoře ho smažte. Mobilního číšníka zde poznáte podle názvu nebo data posledního použití.

clip1189
clip1196

nahoru

2. krok: Nové spárování Mobilního číšníka s pokladnou

1_icon

Na pokladně ťukněte vlevo na Přidat zařízení a poté Mobilním číšníkem naskenujte zobrazený QR kód (tlačítko Použít fotoaparát) nebo ho zadejte do odpovídajícího pole v Mobilním číšníkovi ručně a potvrďte šipkou.

clip1191
clip1197

 

2_icon

V dalším kroku zadejte volitelně vlastní název Mobilního číšníka, případně ponechte automaticky vygenerovaný název. Pokud máte více Mobilních číšníků, doporučujeme zvolit názvy tak, abyste každého Mobilního číšníka později jednoznačně identifikovali.

clip1193

 

3_icon

Hotovo, Mobilní číšník je opět spárovaný a bude s pokladnou komunikovat za předpokladu, že se mu nezmění IP adresa. IP adresa Mobilního číšníka je zakódována v QR kódu a při spárování se znovu propíše do pokladny.

nahoru

Tato příručka má pouze informativní charakter a neposkytuje žádné záruky. Uvedené specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky a schémata jsou pouze informativní. Vzhled a funkce zařízení a softwaru se mohou lišit v závislosti na aktuální verzi produktu a aplikací.

Vytvořeno s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC