Pokročilé nastavení dotykové pokladny je přístupné v postranním menu Dotykačky pod volbou Nastavení aplikace. Ťuknutím na tuto volbu zobrazíte všechna nastavení pokladny rozdělená do jednotlivých kategorií (záložek). V těchto záložkách najdete veškerá nastavení pokladny i hardwaru, který pokladna podporuje. Na další záložky se dostanete tak, že v levé části záložek potáhnete prstem nahoru. Tím v záložkách listujete.
Přehled
Informace o vaší licenci, jednoznačném identifikátoru pokladny a cloudu (Vzdálené správy). Tyto informace využijete při kontaktu s technickou podporu. V případě licence Dotykačka SNADNO a NAPLNO uvidíte počet zbývajících rezervací, které můžete vytvořit.
Dočasně zde mohou být viditelní i zástupci pro změnu určitých nastavení pokladny např. v souvislosti se změnou legislativy.
Obecné
Pokladna - Pod touto záložkou najdete základní volby ovlivňující chování pokladny, zobrazení a počítání cen. Dále je zde nastavení a hromadná změna daňových sazeb a prodej v pověření.
Nastavení zobrazení - V této části lze nastavit parametry zobrazení určitých položek dotykové pokladny a chování ovládacích prvků. Nastavíte zde také režim prodejní obrazovky, obrazovku doporučení a chování PLU klávesnice.
Nastavení plateb - Nastavení chování pokladny po vystavení účtu, tj. chování platebního dialogu, úprava platebních metod, spropitné a přidání dalších měn.
Faktury - Nastavení generování faktur, vlastní číselné řady pro vystavené faktury a údajů na fakturách.
Tisk - Nastavení tiskáren, přidávání tiskových úloh.
Mobilní číšník - Spárování a odpárování Mobilních číšníků s pokladnou.
Uživatelé
Správa uživatelů - Každému uživateli pokladny (zaměstnancům) vytvoříte účet a přiřadíte práva pro různé operace.
Docházka - Zapnutí / vypnutí jednoduchého systému pro sledování docházky zaměstnanců.
Správa prodejců - Přehled vytvořených samostatných prodejců v rámci jedné pokladny.
Prodej
Mapa stolů - Aktivace mapy stolů a její nastavení.
Nastavení objednávek - Volby a úprava nabídky pro integraci pokladny s objednávkovými systémy.
Slevové skupiny - Nastavení globálních slevových skupin pro zákaznické účty.
Prodej s sebou - Nastavuje možnosti prodeje s sebou včetně chování dialogu pro výběr Tady/S sebou.
Příslušenství - Nastavení pokladních periferií, zákaznického displeje a mobilních číšníků.
Správa porcí - Procentuální definice prodávaných porcí, které je možné využít při následném účtování produktů.
Správa chodů - Vytvořte si vlastní chody, aby bylo možné informovat kuchyň o jejich přípravě.
Pokročilé
Bezpečnostní nastavení - Vynucení pinu a automatické odhlášení uživatele.
Zasílání sumarizace e-mailem - Aktivace a nastavení automatického posílání informací na zvolené e-mailové adresy.
Synchronizace a záloha - Nastavení synchronizace se vzdálenou správou, vytváření lokálních záloh.
Sklady - Změna výchozího skladu, který pokladna standardně používá.
Samoobslužný režim - Speciální režim pro zákazníky umožňující jen markování a zaplacení účtu.
Žurnál dat - Ukládání vybraných operací na pokladně do auditního souboru.
Autorizace - Přehled autorizovaných zařízení / aplikací, jejich schválení či odstranění.
Ostatní - Specifická nastavení pokladny, která standardně nedoporučujeme měnit.
Laboratoř Dotykačka - Přístup k připravovaným nebo experimentálním funkcím Dotykačky.
O aplikaci Dotykačka - Ukazuje verzi nainstalované aplikace. Ťuknutím zobrazíte přehled všech záznamů v databázi pokladny.