Pro správné zobrazení obsahu prosím aktivujte JavaScript.

Jestliže měníte IČO, přenecháváte pokladnu jinému provozovateli či ji od někoho přebíráte, najdete v tomto článku informace, jak to provést a co poté v pokladně nastavit.
 

otaznik

Co udělat pro převod licence / pokladny na jiné IČO?

Nejprve je nutné zažádat o převod licence, která je vázána k původnímu IČ na IČO nové. To provedete posláním e-mailové zprávy na fakturace(zavináč)dotykacka.cz. Ve zprávě uveďte současné a nové IČO.

Na základě této zprávy vám pošleme k podepsání Všeobecné obchodní podmínky. Převodem IČ totiž vzniká nový obchodní vztah. Zaslané Všeobecné obchodní podmínky v příloze e-mailu si vytiskněte, podepište a pošlete poštou na adresu Dotykačky. Případně je stačí i s podpisem naskenovat (např. do PDF) a poslat elektronicky zpět jako odpověď.

Jakmile obdržíme podepsané obchodní podmínky, zahájíme proces převodu IČ. Převod IČ trvá zpravidla 2–3 pracovní dny Po jeho dokončení obdržíte informace, že licence byla převedena na nové IČO.

Jestliže jsou součástí vaší licence Dotykačky platební služby, dojde automaticky ke změně informací o společnosti také v platebním terminálu Dotypay.

otaznik

Co je nutné nastavit na pokladně pro provedeném převodu?

Pamatujte na to, že pokladna obsahuje původní nastavení. Proto je nutné, jakmile obdržíte informaci, že převod IČ byl dokončen, v pokladně nastavit následující záležitosti:

1.Vlastnosti tisku
Na účtenkách se tisknou původní informace. Změňte tedy v nastavení pokladny informace o společnosti, aby na účtenkách byly aktuální údaje.

2.Informace o společnosti
Pokud v Dotykačce generujete faktury, je vhodné změnit také informace o vaší společnosti, které jsou součástí faktur.

Vše ostatní zůstává beze změny. V pokladně zůstávají původní produkty i kategorie. Taktéž se nemění přihlašovací údaje do Vzdálené správy. Jakmile upravíte výše uvedená nastavení, můžete pokladnu používat. Vždy ale ověřte, např. testovací prodejem / účtenkou, že pokladna s novým IČ funguje správně.

 

uziv_tip_icon

Pokud potřebujete začít po převodu IČ s čistou pokladnou, kontaktujte prosím technickou podporu, která Vám pomůže s nastavením. Technickou podporu kontaktujte i v případě, že potřebujete vygenerovat nové přihlašovací údaje do Vzdálené správy, třeba proto, aby předchozí majitel již neměl k původním datům přístup.

nahoru

Tato příručka má pouze informativní charakter a neposkytuje žádné záruky. Uvedené specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky a schémata jsou pouze informativní. Vzhled a funkce zařízení a softwaru se mohou lišit v závislosti na aktuální verzi produktu a aplikací.

Vytvořeno s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC