V případě situace, kdy externí platební terminál nekomunikuje s dotykovou pokladnou je potřeba zjistit síťovou konfiguraci platebního terminálu (IP adresu) a tu sdělit technikům. Níže najdete postup, jak vytisknout síťovou konfiguraci platebních terminálů Ingenico.
Na platebním terminálu stiskněte tlačítko F vlevo dole. |

Z menu zobrazeného na displeji vyberte stisknutím tlačítka 2 volbu 2 - M+ Maint EMV. |

Nyní zvolte stisknutím 1 volbu 1-Config. |

Dále zvolte stisknutím 2 možnost 2-Cash & Network. |
Platební terminál vytiskne či zobrazí na displeji (dle typu) síťovou konfiguraci. IP adresa terminálu je uvedena vedle Addr: Na obrázku níže je IP adresa terminálu 192.168.0.143. Na posledním řádku pod nápsiem Cash config: je pak uvedena IP adresa pokladny. Na obrázku níže je na místě IP adresy pokladny uvedeno NONE. |