Do nastavení aplikace Rezervace se dostanete ťuknutím na položku Nastavení v levém menu.

Popis jednotlivých nastavení

Mód vhodný pro hotely
Pokud aktivujete tuto volbu, budou jednotlivé rezervace platné pro celé dny a to vždy od nastaveného času pro Check in a Check out. Při vytvoření rezervace tak zvolíte jen den od do a rezervace bude platná první den od 14:00 (check in) a poslední den do 10:00 (check out). Jednotlivé stoly se tak vlastně berou jako pokoje. Do budoucna počítáme s možností změny zobrazení stolů na nové ikony, které budou reprezentovat jednotlivé pokoje.

Zobrazovat data jen pro vybranou pokladnu
Jestliže používáte více pokladen připojených do jednoho webového úložiště (cloudu) jsou v kalendáři standardně zobrazeny stoly ze všech pokladen. Aktivací této možnosti a zvolením pokladny z rozbalovacího menu omezíte zobrazení stolů v kalendáři jen na vybranou pokladnu.
Vytvářet rezervace bez výběru zákazníka
Zaškrtnutím této volby povolíte vytváření rezervací bez povinného výběru zákazníka. Zákazníka však můžete stále k vytvářené rezervaci volitelně přidat ručním zadáním nebo vybráním ze seznamu (viz obr. výše).
Zapomenout autorizaci
Ťuknutím na tlačítko zrušíte propojení mezi rezervacemi a pokladní aplikací Dotykačka.