Při prvním spuštění aplikace Dotykačka se zobrazí průvodce aktivací. Pro dokončení aktivace je nutný licenční klíč. Ten naleznete na dodacím listu nebo na certifikátu, který je součástí balení. Aktivace je důležitá pro plnou funkčnost pokladního systému a vytvoření účtu Vzdálené správy.
Licenční klíč je možné použít opakovaně, např. pro aktivaci nové pokladny při reklamaci původní. Licence na původní pokladně však bude po nové aktivaci automaticky zneplatněna. 1 licenční klíč tedy může být aktivní vždy jen na 1 zařízení. |
V některých případech je nutné po prvním spuštění aplikace Dotykačka a na konci průvodce aktivací povolit oprávnění. Pro správnou funkci pokladní aplikace veškerá nabízená oprávnění povolte. |
Začínáme
Pokud pracujete s pokladnou poprvé a nemáte ještě vytvořený účet do Vzdálené správy (cloudu), zvolte možnost NOVÝ ZÁKAZNÍK. Tuto možnost zvolte také v případě, že chcete používat Dotykačku 30 dnů ve zkušebním provozu. Viz kapitola Aktivace zkušební verze.
Jestliže již Dotykačku používáte a máte tedy vytvořený cloud, zvolte možnost STÁVAJÍCÍ ZÁKAZNÍK. V dalších krocích se budete moci rozhodnout, zda pro další pokladnu vytvoříte nový samostatný cloud či ji připojíte do cloudu stávajícího.