Další možností je plnohodnotná 10" pokladna fungující jako zákaznický displej na samostatném stojánku. Výhodou tohoto řešení je, že zákaznický displej s pokladnou komunikuje prostřednictvím bezdrátové sítě a můžete tak displej umístit kamkoliv potřebujete. Navíc lze tuto formu zákaznického displeje dočasně použít také jako náhradní pokladnu, pokud by se původní pokladna porouchala. Na 10" pokladnu fungující jako samostatný zákaznický displej je vždy nutné nainstalovat speciální aplikací Zákaznický displej, která zobrazuje na displeji reklamní obrázky a videa.
V případě aktivního účtu na pokladně jsou pak na displeji také zobrazovány naúčtované položky a celková částka k zaplacení. Zákazník tedy vidí, jaké zboží je účtováno a jakou částku bude platit.
Nastavení zákaznického displeje
Pro aktivaci zákaznického displeje přímo připojeného speciálním kabelem k 15" pokladně stačí přejít do tohoto nastavení v aplikaci Dotykačka a zde displej zapnout.
Instalace a konfigurace zákaznického displeje připojeného prostřednictvím sítě je popsána v další kapitole.
•Displej dotykové pokladny je chráněn průhlednou fólií, aby se při transportu nepoškodil. Tuto fólii nezapomeňte před použitím odstranit. •Do USB portů pokladny nepřipojujte žádná jiná zařízení mimo tiskárny, čtečky čárových kódů nebo váhy. Také zákaznický displej musí být napájen vlastním adaptérem. V opačném případě může docházet k zasekávání pokladny či poškození základní desky! |