Správa prodejců

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Správa prodejců

Navigace:  Práce s pokladnou > Nastavení aplikace >

Přehled vytvořených samostatných prodejců v pokladně. Díky této možnosti může více podnikatelů v rámci jedné provozovny používat jedno pokladní zařízení. Využijí to třeba kadeřnické salony nebo nehtová studia, kde v jednom podniku funguje více pracovníků a každý podniká pod vlastním IČ.

Uživatelský účet označíte jako prodejce v části Správa uživatelů. Zde vidíte všechny vytvořené prodejce v pokladně a můžete je smazat. Po smazání je uživatelskému účtu odebrán statut samostatného prodejce. Samotný uživatelský účet v pokladně zůstane, je však deaktivován. Pokud ho chcete znovu použít, je nutné ho ve správě uživatelů opět aktivovat.

 

Sdílení zákazníci

Vytvořené účty zákazníků nejsou standardně dostupné samostatným prodejcům. Respektive každý samostatný prodejce má přístup jen k těm zákaznickým účtům, které sám vytvořil. Sdílení zákaznických účtů v pokladně napříč všemi samostatnými prodejci lze však aktivovat pod tímto nastavením. Jestliže povolíte sdílení zákazníků, všechny aktuálně vytvořené zákaznické účty budou dostupné všem vytvořeným samostatným prodejcům.

dulezite_sdeleni_icon

Pamatujte na to, že sdílení zákaznických účtů pro samostatné prodejce znamená sdílení osobních údajů vašich zákazníků a je tedy třeba dodržet související nařízení na ochranu osobních údajů.

 

Podrobné informace o samostatném prodeji v rámci jedné pokladny jsou uvedeny v kapitole Více prodejců na jedné pokladně.

nahoru