Přehled vytvořených samostatných prodejců v pokladně. Díky této možnosti může více podnikatelů v rámci jedné provozovny používat jedno pokladní zařízení. Využijí to třeba kadeřnické salony nebo nehtová studia, kde v jednom podniku funguje více pracovníků a každý podniká pod vlastním IČ.
Uživatelský účet označíte jako prodejce v části Správa uživatelů. Zde vidíte všechny vytvořené prodejce v pokladně a můžete je smazat. Po smazání je uživatelskému účtu odebrán statut samostatného prodejce. Samotný uživatelský účet v pokladně zůstane, je však deaktivován. Pokud ho chcete znovu použít, je nutné ho ve správě uživatelů opět aktivovat.
|
Uživatelský účet je svázán s odpovídajícím účtem prodejce. Pokud přejmenujete uživatele, který je zároveň nastaven jako samostatný prodejce, dojde automaticky také k přejmenování tohoto prodejce. Pokud však přejmenujete prodejce, související uživatelský účet již zůstane beze změny. Prodejce a související uživatel se tak mohou jmenovat odlišně. |
Seznam prodejců
Seznam všech vytvořených prodejců v pokladně. Ťuknutím na ikonku
se otevřete nastavení daného prodejce. Ikonkou
ho vymažete.

Sdílení zákazníci
Vytvořené účty zákazníků nejsou standardně dostupné samostatným prodejcům. Respektive každý samostatný prodejce má přístup jen k těm zákaznickým účtům, které sám vytvořil. Sdílení zákaznických účtů v pokladně napříč všemi samostatnými prodejci lze však aktivovat pod tímto nastavením. Jestliže povolíte sdílení zákazníků, všechny aktuálně vytvořené zákaznické účty budou dostupné všem vytvořeným samostatným prodejcům.
|
Pamatujte na to, že sdílení zákaznických účtů pro samostatné prodejce znamená sdílení osobních údajů vašich zákazníků a je tedy třeba dodržet související nařízení na ochranu osobních údajů. |
Podrobné informace o samostatném prodeji v rámci jedné pokladny jsou uvedeny v kapitole Více prodejců na jedné pokladně.