Více prodejců na jedné pokladně

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Více prodejců na jedné pokladně

Navigace:  Práce s pokladnou > Nastavení aplikace > Správa uživatelů >

» Dostupné pouze v Dotykačce NEOEMEZENĚ. «

» Tato kapitola obsahuje rychlé video. «

Dotykačka podporuje samostatný prodej pro více prodejců na jedné pokladně. Na jednom pokladním zařízení a pod jednou licencí tak může v rámci jednoho podniku Dotykačku využívat více samostatných subjektů, tzv. prodejců. To je vhodné např. pro kadeřnické salony, kde v jedné provozovně pracuje více kadeřnic a každá je samostatným podnikatelským subjektem. Jednoduše řečeno "dělá sama na sebe".

V provozovně tak může být jen jedno pokladní zařízení s jednou licencí Dotykačky. Každá z kadeřnic si v pokladně vytvoří vlastní uživatelský účet nebo jim ho vytvoří uživatel s neomezeným přístupem k pokladně (Admin). Tento účet následně označí jako samostatného prodejce. Každý takový prodejce si pak nastaví vlastní informace o společnosti, samostatnou řadu (číslování) a tisk účtenek. Prostřednictvím webového rozhraní Vzdálené správy lze pak každému prodejci přiřadit vlastní certifikát pro fiskalizaci tržeb v rámci EET. Dle prodejců můžete také filtrovat Prodejní reporty a sestavy ve Vzdálené správě.

Pro každého samostatného prodejce v pokladně platí:

Má vyplněné informace o vlastní společnosti. Tyto informace se použijí pro hlavičku / patičku účtenky.

Používá vlastní řadu a prefix pro číslování účtenek. Pro každého prodejce doporučujeme nastavit vlastní prefix pro jednoznačné odlišení účtenek v Historii.

Může si upravit tisk účtenek a tisknutelné údaje na účtenkách podle svých preferencí.

Pro fiskalizaci (evidenci) tržeb používá vlastní certifikát.

Nemá přístup do kompletních možností Nastavení aplikace Dotykačka. Související uživatelská práva k nastavení aplikace jsou u prodejce ignorována.

V Historii a Přehledu tržeb vidí pouze účty, které sám vystavil. K datům ostatních prodejců nemá přístup.

 

dulezite_sdeleni_icon

Výchozí uživatelský účet v pokladně (Admin) má standardně přístup k datům a nastavením každého samostatného prodejce.

Všichni prodejci sdílejí stejné produkty, proto je vhodné pro každého prodejce vytvořit samostatnou kategorii produktů.

Ve Vzdálené správě je samostatný prodejce veden jako běžný uživatel. Prodejce nemá standardně přístup do Vzdálené správy.

 

Vytvoření samostatného prodejce ve zkratce:

1.Vytvořte nový uživatelský účet nebo otevřete stávající.

2.Nastavte uživatelský účet jako samostatného prodejce a upravte jeho nastavení.

3.Nastavte pro uživatelský účet PIN a změny uložte.

4.Odhlaste se z pokladny. Po přihlášení může prodejce začít prodávat.

nahoru

Jak vytvořit samostatného prodejce?

1_icon

Přejděte přes postranní menu na hlavní obrazovce do Nastavení aplikace a ťukněte na Správa uživatelů. Zde vytvořte nového uživatele nebo již existujícího uživatele označte jako samostatného prodejce. Tuto možnost najdete v dolní části obrazovky otevřeného uživatelského účtu.

clip0239

 

2_icon

Každého prodejce doporučujeme chránit pinem, aby nikdo jiný nemohl jeho jménem prodávat. Jakmile prodejce označíte, změní se tlačítko na NASTAVENÍ PRODEJCE. Ťukněte tedy znovu na toto tlačítko, tím se dostanete do nastavení, které je pro každého prodejce jedinečné.

clip0240

 

3_icon

Specifikujte nastavení pro každého prodejce. Můžete nastavit vlastní informace o společnosti, které se použijí pro hlavičku / patičku tisku, číslování účtenek a možnosti tisku účtenek. Poté se vraťte zpět a změny v uživatelském účtu uložte.

clip0241

 

uziv_tip_icon

Pro každého prodejce se v číslování účtenek automaticky použije písmenný prefix A - Z. Prvnímu prodejci tedy budou účtenky začínat písmenem A, dalšímu B. Prefix si samozřejmě můžete upravit dle vlastních preferencí.

 

4_icon

Nyní se stačí přihlásit k pokladně jako daný uživatel. Uživatel pracující na pokladně jako samostatný prodejce je zvýrazněn v záhlaví na hlavní obrazovce. Taktéž jeho účty jsou označené v Historii. Filtrovat účty prodejce v historii lze jednoduše zvolením jména prodejce z rozbalovacího menu Vystaveno zaměstnancem.

clip0242clip0243

 

Z hlediska prodeje nemá samostatný prodejce žádná omezení. Po přihlášení tedy může začít pod svým účtem prodávat. Jen je nutné pamatovat na to, že do pokladny je vždy potřeba přihlásit se pod svým účtem.

 

Jak prodejce odstranit?

Přehled o všech samostatných prodejcích v pokladně s možností prodejce odstranit najdete v Nastavení aplikace v části Správa prodejců.

 

uziv_tip_icon

Pro rychlé přihlášení / odhlášení prodejců lze k Dotykačce připojit čtečku čipů. Odhlášení či přihlášení pak provedete jednoduše jen přiložením čipu ke čtečce. Pokladna vás pak automaticky přihlásí či odhlásí.

nahoru


Celý postup najdete v rychlém videu:

Jak nastavit samostatného prodejce?

nahoru