Data z každé pokladny jsou se Vzdálenou správou automaticky synchronizována v reálném čase. Synchronizaci provádí každá pokladna vždy, jakmile dojde k nějaké uživatelské operaci. Pokud není pokladna trvale připojena k internetu, dojde k synchronizaci vždy při aktivním připojení. Pro aktuální data ve Vzdálené správě je tedy nutné aktivní internetové připojení.
Jestliže není internetové připojení k dispozici a není možné synchronizovat data se Vzdálenou správou, bude ikonka mráčku na hlavní obrazovce Dotykačky červená.
Pokud aktivujete více pokladen v rámci svého uživatelského účtu ve Vzdálené správě, budou tyto pokladny automaticky sdílet některá data. Pro více informací se podívejte do této kapitoly. |
Jaký objem dat spotřebuje Dotykačka pro svůj provoz?
Spotřeba aplikací Dotykačka + Dotykačka Marketplace je ve středním provozu cca 300 - 600 MB měsíčně. V závislosti na používaném zařízení mohou však další data spotřebovat systémové aplikace a aplikace Google (OS android, Klávesnice, Google Services) a to od 1,5 GB až do 10 GB za měsíc. Datová náročnost systémových služeb se však netýká mobilního připojení, kdy jsou spotřebovávaná data systémově omezována.
V reálném provozu si samotná aplikace Dotykačka při účtování (zapsání pohybů do databáze) nevezme z internetového připojení více než 30 - 50 KB/s. Neovlivňuje tedy nijak rychlost internetového připojení, jelikož přenášené objemy dat jsou v reálném čase velmi malé.
Doporučený minimální měsíční datový limit pro mobilní připojení je 500 MB, ideálně 1 GB.
Mějte prosím na paměti, že Dotyková pokladna by měla sloužit jako jednoúčelové zařízení. Neinstalujte do zařízení další aplikace třetích stran. Tyto aplikace mohou mít vliv na výkon zařízení a také na přenášená data. |