Vzdálené připojení

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Vzdálené připojení

Navigace:  Práce s pokladnou > Hlavní obrazovka a účtování > Dlaždicové menu > Centrum pomoci >

Technický specialista se může díky jednoduché aplikaci vzdáleně (prostřednictvím internetu) připojit k dotykové pokladně a přímo zde provést potřebné úkony. To je ve většině případů velmi efektivní, jelikož technik pracuje podobně, jako by u pokladny přímo stál.

Při řešení problémů tak není zákazník zatěžován pokyny, vše provede technik přímo na jeho pokladně. Práci technika lze samozřejmě na pokladně sledovat. Během této činnosti je také zákazník s technikem v telefonickém kontaktu.

Ve většině případů jde o nejrychlejší a také nejednodušší způsob pomoci. Komunikace je šifrována, pro vzdálené připojení k pokladně je vždy nutné mít spuštěnou aplikaci pro vzdálenou pomoc TeamViewer Quick Support. Po jejím ukončení již není možné se k dotykové pokladně znovu vzdáleně připojit.

 

Jak umožnit technikovi vzdálené připojení?

1_icon

Ťukněte na tlačítko Centrum pomoci v dlaždicovém menu na hlavní obrazovce Dotykačky. Vyberte volbu Spustit TeamViewer.

tv1

 

2_icon

Pokud není aplikace TeamViewer QuickSupport v pokladně nainstalována bude automaticky stažena a nainstalována prostřednictvím Dotykačka Marketplace. Počkejte prosím na dokončení instalace. Jakmile bude instalace dokončena dojde ke spuštění aplikace.

tv2

 

3_icon

Při prvním spuštění aplikace TeamViewer QuickSupport můžete být dotázáni na instalaci doplňku pro vzdálené ovládání, tento doplněk také nainstalujte. Pokud zařízení doplněk nepotřebuje, objeví se dialog s informací o nativní podpoře vzdáleného ovládání. Aktivujte volbu 01, aby se tento dialog již znovu nezobrazoval a poté ťukněte na STORNO 02.

tv3

 

4_icon

Aby se mohl technický specialista k pokladně připojit nadiktujte mu ve spuštěné aplikaci TeamViewer QuickSupport zobrazené ID číslo. TeamViewer QuickSupport ponechte dále spuštěný a ukončete ho až po odpojení technika.

tv4

 

5_icon

Vyčkejte u pokladny. Jakmile technik inicializuje připojení, musíte ho na pokladně povolit. Bez vašeho potvrzení se technik k pokladně nedokáže připojit.

clip0131

nahoru