Pokladní systém je založen na dvou základních částech. První částí je samotná dotyková pokladna (nebo více pokladen) s internetovým připojením a periferiemi, jako je např. tiskárna či čtečka kódů. Druhou částí je potom tzv. Vzdálená správa, což je jednoduchá webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému.
Data a změny v každé pokladně jsou automaticky synchronizovány se Vzdálenou správou. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Vzdálená správa poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen. Díky poskytovaným informacím budete mít přehled nejen o vašich tržbách v reálném čase. Podrobné informace o Vzdálené správě najdete v této kapitole.
Dotykačku můžete rozšířit pomocí dalších aplikací o nové funkce, např.:
•Rezervační systém
Jednoduchý systém pro zadávání a přehled o rezervaci stolů / pokojů.
•Mobilní číšník / Mobilní terminál
Mobilní terminál umožňuje obsloužit zákazníky přímo "na place", včetně tisku účtenek na mobilní bezdrátové tiskárně.
•Telefonní asistent
Jednoduchá aplikace pro telefonické objednávky, kdy je na základě příchozího hovoru vybrán odpovídající zákaznický účet, ke kterému lze rovnou vytvořit objednávku.
Pokladní systém Dotykačka je certifikován nezávislou certifikační autoritou na kybernetickou bezpečnost a ochranu dat. |