Pro správné zobrazení obsahu prosím aktivujte JavaScript.

Pokladní systém je založen na dvou základních částech. První částí je samotná dotyková pokladna  (nebo více pokladen) s internetovým připojením a periferiemi, jako je např. tiskárna či čtečka kódů. Druhou částí je potom tzv. Vzdálená správa, což je jednoduchá webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému.

Data a změny v každé pokladně jsou automaticky synchronizovány se Vzdálenou správou. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Vzdálená správa poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen. Díky poskytovaným informacím budete mít přehled nejen o vašich tržbách v reálném čase. Podrobné informace o Vzdálené správě najdete v této kapitole.

 

Dotykačku můžete rozšířit pomocí dalších aplikací o nové funkce, např.:

icon_rezervaceRezervační systém
Jednoduchý systém pro zadávání a přehled o rezervaci stolů / pokojů.

icon_mobilni_cisnikMobilní číšník / Mobilní terminál
Mobilní terminál umožňuje obsloužit zákazníky přímo "na place", včetně tisku účtenek na mobilní bezdrátové tiskárně a platbě kartou.

 

poznamka_icon

Pokladní systém Dotykačka je certifikován nezávislou certifikační autoritou na kybernetickou bezpečnost a ochranu dat.

nahoru

Tato příručka má pouze informativní charakter a neposkytuje žádné záruky. Uvedené specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky a schémata jsou pouze informativní. Vzhled a funkce zařízení a softwaru se mohou lišit v závislosti na aktuální verzi produktu a aplikací.

Vytvořeno s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC