Pokladní systém je založen na dvou základních částech. První částí je samotná dotyková pokladna (nebo více pokladen) s internetovým připojením a periferiemi, jako je např. tiskárna či čtečka kódů. Druhou částí je potom tzv. Vzdálená správa, což je jednoduchá webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému.
Data a změny v každé pokladně jsou automaticky synchronizovány se Vzdálenou správou. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Vzdálená správa poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen. Díky poskytovaným informacím budete mít přehled nejen o vašich tržbách v reálném čase. Podrobné informace o Vzdálené správě najdete v této kapitole.
Dotykačku můžete rozšířit pomocí dalších aplikací o nové funkce, např.:
•Rezervační systém
Jednoduchý systém pro zadávání a přehled o rezervaci stolů / pokojů.
•Mobilní číšník / Mobilní terminál
Mobilní terminál umožňuje obsloužit zákazníky přímo "na place", včetně tisku účtenek na mobilní bezdrátové tiskárně a platbě kartou.
Pokladní systém Dotykačka je certifikován nezávislou certifikační autoritou na kybernetickou bezpečnost a ochranu dat. |