» Dostupné pouze v Dotykačce NEOMEZENĚ. « |
---|
V této části nastavíte chování integrace pokladny s objednávkovými službami a dále zde také určíte, které produkty budou pro objednávky dostupné. Před změnou nastavení je nutné propojit pokladnu s některým z podporovaných objednávkových systémů. To provedete ve Vzdálené správě a popisuje to tato kapitola. Po propojení a nastavení nabídky ve Vzdálené správě se zpřístupní následující volby. Odbavování objednávek na pokladně je pak popsáno v této kapitole.
Na záložce Obecné tlačítkem SPUSTIT / ZAKÁZAT OBJEDNÁVKY povolíte či zakážete příjem objednávek ze všech propojených objednávkových systémů. Ty jsou zobrazeny níže s informací, zda je propojení tedy synchronizace aktivní. Po aktivaci volby Zobrazovat uzavřené objednávky bude na obrazovce objednávek zobrazováno také posledních 30 uzavřených objednávek a budete tak mít přehled o historii odbavených objednávek. Kontrola skladových zásob i přes dostupnou volbu zatím není podporována.
Záložka Nabídka ukazuje vytvořené kategorie pro objednávkové systémy a produkty v těchto kategoriích. Tuto nabídku vytvoříte prostřednictvím Vzdálené správy po propojení s některým z podporovaných objednávkových systémů. Ťuknutím na jméno produktu otevřete jeho vlastnosti. Ikonky a umožňují produkt dočasně skrýt pro objednávky nebo nastavit jako vyprodaný . Aktivní nastavení je indikováno přeškrtnutou červenou ikonkou.
Možnosti objednávek se mohou lišit dle podpory u konkrétní objednávkové služby. Stejně tak i možnosti správy nabídky (dočasné skrytí produktů, označení jako vyprodané...) jsou dány tím, jaké možnosti nabízí konkrétní objednávková služba. |
Odbavování objednávek na pokladně je popsáno v této kapitole.