Pro správné zobrazení obsahu prosím aktivujte JavaScript.

» Dostupné pouze v Dotykačce NEOMEZENĚ. «

clip0687
Pokud Dotykačku propojíte s podporovanými objednávkovými systémy, jednotlivé objednávky spravujete a odbavujete v této části. Co je k tomu potřeba? 3 jednoduché kroky:

1.Prostřednictvím Vzdálené správy propojte pokladnu s preferovaným objednávkovým systémem, u kterého jste registrováni. Vytvořte samostatné kategorie a vložte do nich produkty z pokladny.

2.Zkontrolujte nastavení pro objednávky přímo na pokladně. Jak ve Vzdálené správě, tak na pokladně můžete nabízené produkty dočasně pro objednávky skrýt nebo označit jako vyprodané.

3.Odbavujte objednávky na pokladně podle kroků uvedených níže.

 

poznamka_icon

Jak na zapnout integraci Dotykačky se službou Wolt je popsáno v této kapitole.

 

 

Jak odbavovat objednávky z objednávkových systémů?

1_icon

Jakmile přijde nová objednávka, zobrazí se na dlaždici počet nových objednávek s vykřičníkem. Na novou objednávku jste dále upozorněni tímto zvukem a blikajícím panelem v záhlaví obrazovky. Po ťuknutí na dlaždici OBJEDNÁVKY uvidíte na pravé straně nové objednávky s informacemi z konkrétní objednávkové služby. Pro odbavení objednávky na ní ťukněte.

clip0688

 

2_icon

Objednávka se změní na tlačítko POTVRDIT s dalšími možnostmi 01. Pokud na objednávku znovu ťuknete, potvrdíte ji. Zákazník o tom dostane informaci a objednávka se přesune do části Potvrzené. Zároveň bude (dle nastavení tisku pokladny) vytištěna objednávka do kuchyně či baru. Pomocí možností ve spodní části 01 lze objednávku označit jako potvrzenou se zpožděním (pokud se předpokládá delší příprava) nebo odmítnout (stornovat) či zobrazit další možnosti objednávky dle podpory u konkrétní služby.

clip0689
clip1170

 

dulezite_sdeleni_icon

Na novou objednávku je nutné v případě Boltu reagovat do 8 minut. Pokud do tohoto limitu objednávku nepotvrdíte, dojde k jejímu automatickému zamítnutí. V pokladně bude poté označena jako Stornovaná uživatelem. Jde o standardní chování systému Bolt, které nedokážeme ovlivnit.

V případě Woltu máte na otevření objednávky zhruba necelé 3 minuty. Pokud do té doby objednávku nepotvrdíte či nezamítnete, bude automaticky označena jako odmítnutá a vaše provozovna se přepne do offline režimu. Pro další objednávky bude nutné příjem objednávek znovu povolit v obecném menu.

nahoru

3_icon

Potvrzenou objednávku ťuknutím označíte jako připravenou k vyzvednutí. Tím dáte pokyn objednávkové službě, aby pro objednávku poslala svého kurýra. V dolní části tlačítka je opět možnost objednávku stornovat (pokud ji třeba zákazník v tomto stavu odmítne) nebo provést další operace s objednávkou přes menu clip0692.

clip0690

 

4_icon

Objednávka se přesune do stavu Dokončené. Tím je její odbavení hotové. Ťuknutím na ZOBRAZIT ÚČET zobrazíte na levé straně její podrobnosti. Tyto uzavřené objednávky zobrazíte přes tlačítko v obecném menu a dále je najdete také v Historii. Podle nastavení v této části, se v dokončených objednávkách může zobrazovat vždy posledních 30 uzavřených objednávek.

clip0693
clip1062

 

5_icon

Ťuknutím na ikonku 02 vpravo nahoře zobrazíte obecné menu pro objednávky. Zde lze dočasně zakázat objednávky, kdy se tento stav přenese i do objednávkové služby. Pamatujte na to, že zákaz objednávek je však platný pro všechny propojené objednávkové systémy. Tlačítkem SPRAVOVAT DOSTUPNOST se přesunete do sekce Nastavení objednávek, kde lze u jednotlivých produktů pro objednávky měnit jejich aktuální stav (není podporováno pro Foodoru).

clip0694

 

Tlačítkem ZOBRAZIT DOKONČENÉ OBJEDNÁVKY otevřete přehled uzavřených objednávek v jednotlivých dnech. Výběr konkrétního dne provedete pomocí kalendáře na levé straně.

clip0731

 

dulezite_sdeleni_icon

Možnosti objednávek se mohou lišit dle podpory u konkrétní objednávkové služby. Stejně tak i možnosti správy nabídky (dočasné skrytí produktů, označení jako vyprodané...) jsou dány tím, jaké možnosti nabízí konkrétní objednávková služba.

nahoru


 

Wolt - předobjednávky

V případě Woltu si zákazník může vytvořit objednávku dopředu na určitý čas. V Dotykačce je taková objednávka označena jako Předobjednávka. Stejně jako u běžných objednávek, ji můžete potvrdit, zamítnout nebo posunout čas její přípravy. Potvrzená předobjednávka čeká na objednaný čas. Cca 30 minut před objednaným časem bude automaticky vytištěna objednávka do kuchyně (bon) a bude možné s objednávkou provádět další operace, např. označit ji jako připravenou k vyzvednutí. Do té doby je objednávka označena jako potvrzená a blokovaná.

clip1061

nahoru

Tato příručka má pouze informativní charakter a neposkytuje žádné záruky. Uvedené specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky a schémata jsou pouze informativní. Vzhled a funkce zařízení a softwaru se mohou lišit v závislosti na aktuální verzi produktu a aplikací.

Vytvořeno s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC