Pro správné zobrazení obsahu prosím aktivujte JavaScript.

» Dostupné pouze v Dotykačce NEOMEZENĚ. «

Na záložce Objednávkové služby ve Vzdálené správě najdete aktuálně podporované i připravované integrace s online objednávkovými systémy a rozvozovými službami. Míra integrace je závislá na možnostech dané služby. Možnosti spolupráce s pokladnou mohou tedy být u každé služby jiné, v závislosti na tom, co všechno služba nabízí zákazníkům, a zda je možné veškeré tyto funkce propojit s pokladním systémem. Taktéž tedy mohou být rozdílné i možnosti konfigurace u každé služby. Jsou podporovány služby Foodora, Bolt Food, Wolt a Wolt Retail.

Nejprve je nutné v obecné integraci vytvořit kategorie (sekce) a do nich umístit již vytvořené produkty z pokladny. Kategorie v objednávkových systémech jsou tedy zcela nezávislé a nesouvisí s vytvořenými kategoriemi v pokladně. Do těchto kategorií pak vložíte produkty, které již máte vytvořené v pokladně. Produkty jsou naopak pro objednávkové systémy a pokladnu stejné.

Pokud potřebujete mít u vytištěných objednávek do kuchyně informaci o prodeji s sebou (třeba kvůli přípravě s obalem), aktivujte u produktů Prodej s sebou (viz zabalený postup níže). Následně tisk S sebou zkontrolujte v tiskové úloze Tisk objednávek. Pak již můžete odbavovat objednávky přímo v pokladně.

poznamka_icon

Vytvořená nabídka s kategoriemi a produkty je společná pro všechny objednávkové služby. Nelze mít rozdílnou nabídku např. pro Wolt a jinou pro Foodoru.

 

+Nastavení Prodeje s sebou

nahoru

 

Jak propojit pokladnu s objednávkovou službou?

Jestliže některou z objednávkových služeb ještě nevyužíváte a chtěli byste, ozvěte se nám. Na základě žádosti se s vámi spojíme, abychom objednávky aktivovali. Pak bude možné zveřejnit nabídku a ta se objeví na stránce vašeho podniku v dané službě. Jako první krok si vždy dopředu připravte menu v části Obecná integrace podle postupu níže. V okamžiku aktivace tak již budete mít vše připraveno a zákazníci budou moci začít rovnou s objednávkami. Jelikož při propojení spolupracujeme s poskytovatelem dané služby, trvá aktivace zpravidla 3 - 7 pracovních dnů.

 

dulezite_sdeleni_icon

Pokud již Bolt používáte a máte přímo v Boltu vytvořené menu, aktivací objednávek bude menu v Boltu smazáno a nahrazeno menu v Dotykačce. Je tedy nutné mít v Dotykačce menu již vytvořené a teprve poté požádat o aktivaci objednávek. V případě, že se vám nedaří synchronizace, podívejte se na konec této kapitoly.

V případě Woltu je nutné nejprve vytvořit menu, zadat provozní dobu, odhlásit se z aplikace Wolt Merchant a až poté zapnout synchronizaci objednávek!

U Foodory je potřeba provozní dobu vaší provozovny specifikovat přímo v aplikaci Foodory. Provozní doba nastavená ve Vzdálené správě Dotykačka není podporována. Stejně tak není podporována časová dostupnost jednotlivých položek (produktů) menu. Zkontrolujte si také, že nemáte stejné produkty ve vícero sekcích. Pokud ano, synchronizace menu nebude fungovat.

Jakmile zapnete příjem objednávek, odhlaste se z původní aplikace dané objednávkové služby. Jinak nebude propisování objednávek správně fungovat.

Jestliže si přejete aktivní integraci úplně zrušit, kontaktujte nás prosím.

 

1_icon

Přihlaste se do webového rozhraní Vzdálené správy. V levém panelu záložek zvolte Integrace a poté Objednávkové systémy 01. Vyberte jakou pokladnu 02 chcete využívat pro objednávkové systémy a poté u Obecná integrace ťukněte na PROPOJIT 03.

clip0646

 

2_icon

Kliknutím na PŘIDAT SEKCI 01 vložte novou kategorii s názvem a popisem. Tlačítkem UPRAVIT 02 vedle provozní doby specifikujte otevírací dobu vašeho podniku pro každý den v týdnu. Mělo by tedy jít o dobu, kdy přijímáte objednávky.

clip0648

 

poznamka_icon

Za začátek dne počítáme vždy půlnoc, tj. 00:00. Jestliže máte otevřeno přes půlnoc, např. 15:00 až 01:00, nastavte dva intervaly - 15:00 - 23:59 a 00:00 - 01:00. V sobotu tedy nastavíte 15:00 až 23:59 a v neděli 00:00 až 01:00.

 

3_icon

Jakmile přidáte první sekci, můžete do ní vložit položky, tj. produkty, upravit jí nebo smazat. To vše tlačítky 03. Vytvořené kategorie a vložené produkty jsou společné pro všechny připojené objednávkové služby. Podle toho, co daná služba podporuje, může být rozdíl v možnostech nastavení pro sekce či nabízené produkty, respektive v konfiguraci nabídky pro danou službu.

clip0649

 

dulezite_sdeleni_icon

Každá vytvořená sekce musí obsahovat alespoň jednu položku. V opačném případě nebude synchronizace s objednávkovou službou fungovat!

 

4_icon

Pro přidání produktu ťukněte na tlačítko PŘIDAT POLOŽKU. Bude zobrazen jednoduchý dialog s vyhledávacím polem 04. Do tohoto pole zadejte alespoň jeden znak, budou nabídnuty odpovídající produkty, nebo ťuknutím do pole zobrazte seznam všech produktů a přidejte do sekce tlačítkem +. Aktivací volby 05 můžete nastavit pro daný produkt jeho dostupnost, tj. čas od - do, kdy si ho budou moci zákazníci objednávat.

V případě Foodory není možné mít stejný produkt v několika sekcích. Zkontrolujte si tedy že nemáte stejné produkty ve vícero sekcích. Pokud ano, synchronizace menu pro Foodoru nebude fungovat.

clip0650

 

5_icon

Pořadí produktů v sekci změníte podržením ikonky 06 a přetažením. U každého produktu najdete panel ikonek 07, který umožňuje produkt dočasně skrýt clip0652, nastavit jako vyprodaný clip0653, upravit dobu dostupnosti pro objednávky clip0654 (není podporováno u Foodory) nebo smazat clip0655. Kliknutím na ikonku clip0719 zobrazíte její obrázek, první cena na řádku značí vloženou částku za obal. Obě tyto položky nastavujete ve vlastnostech produktu.

Po přidání a nastavení všech produktů tlačítkem nás kontaktujte s požadavkem na aktivaci objednávek a informací, že máte menu připravené. Ťuknutím na na tlačítko SPRAVOVAT PROPOJENÍ 08 se vrátíte na přehled služeb, kde je možné propojení zrušit či nastavit pro další službu.

clip0651

 

uziv_tip_icon

Další vlastnosti produktů platné pro objednávkové služby naleznete v seznamu produktů, pokud otevřete detail produktu.

Jestliže v pokladně smažete produkt, který je součástí menu pro objednávkové služby, bude zde označen červenou barvou.

 

6_icon1

Jakmile budete mít integraci aktivní, vytvořené menu se propíše pod aktivované objednávkové služby (viz první krok). V záhlaví vytvořené nabídky najdete tlačítko POVOLIT / ZAKÁZAT OBJEDNÁVKY. Můžete tak jednoduše zapínat či vypínat možnost objednávek pro vaše zákazníky. Nyní se můžete přesunout do pokladny a zde objednávky odbavovat. Stav synchronizace menu v jednotlivých službách uvidíte v pravé části. Dostupnost jednotlivých produktů pro objednání lze upravovat také na pokladně v tomto nastavení. Pro pozdější úpravu nabídky stačí vždy přejít ve Vzdálené správě na záložku Objednávkové služby.

 

clip0656

 

dulezite_sdeleni_icon

Jakmile zapnete příjem objednávek, odhlaste se z původní aplikace dané objednávkové služby!

nahoru

+Chyba synchronizace

nahoru

Tato příručka má pouze informativní charakter a neposkytuje žádné záruky. Uvedené specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky a schémata jsou pouze informativní. Vzhled a funkce zařízení a softwaru se mohou lišit v závislosti na aktuální verzi produktu a aplikací.

Vytvořeno s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC